کد خبر: ۱۰۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵ 10 October 2015

اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به همراه برخی چهره‌های ورزشی و مسئولان استان ساعاتی را همراه با کودکان بی سرپرست گذراندند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، رئیس کل دادگستری استان البرز، دادستان کرج، عضو شورای اسلامی شهر کرج، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و جمعی دیگری از مسئولان ورزش و تعدادی از کودکان بی سرپرست در یکی از باغ تالارهای بیلقان ساعات خوشی را سپری کردند.

رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این خصوص گفت: خدا را شاکرم که بار دیگر این توفیق نصیب ما شد تا ساعاتی در خدمت انسان‌های آسمانی باشیم تا به دور از روزمرگی‌ها و امورات مادی و کاری زندگی ، لحظاتی پر از خاطره، شادی و معنویت را با این عزیزان سپری کنم.

وی افزود: از تمامی کسانی که برای برگزاری مراسم تلاش کردند خصوصا از مربیان زحمت کش این کودکان، تشکر و قدردانی می‌کنم.

گل محمدی ادامه داد: امیدوارم این گونه برنامه ها بصورت مدام در طول سال برگزار شود و شاهد حضور بیشتر مسئولان در کنار این کودکان عزیز باشیم.

در ساعاتی که کودکان بی‌سرپرست میهمان ورزشی های استان بودند، بازی‌ها و مسابقاتی همچون دارت، فوتبال دستی، نقاشی و آموزش مسائل زیست و محیطی و امداد را تجربه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار