رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ۴١٠ هزار تماس تلفنی با اورژانس از سوی آسیب دیدگان در سال گذشته خبر داد و گفت: ٨٠ درصد از کل ماموریت های اورژانس، شهری بوده و باقی آن جاده ای بوده است.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹ 18 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
مسعود قلعه سفیدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص میزان حوادث جاده ای و مراجعات به اورژانس، اظهار کرد: در سال ١۴٠١بیش از ٨١ هزار ماموریت از سوی کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی انجام شد. 
 
وی در ادامه با اشاره به تلاش کارکنان این مجموعه در ساری رساندن به آسیب دیدگان با سرعت بیشتر، افزود: سال گذشته در مجموع ۴١٠ هزار تماس با اورژانس گرفته شد. 
 
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: پس از انجام این ماموریت ها بیش از ۴١ هزار آسیب دیده توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. 
 
وی تعداد مأموریت های ترافیکی را ١۶ هزار و ۶۵۶ مورد اعلام کرد و گفت: ۶۴ هزار مورد دیگر هم شامل ماموریت های غیر ترافیکی بوده است. 
 
قلعه سفیدی از مجموع ماموریت های اورژانس کرمانشاه در سال ١۴٠١، ٨٠ درصد آن را ماموریت شهری عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: این ٨٠ درصد شامل بیش از ۶۵ هزار ماموریت بوده است. 
 
به گفته وی ١۵ هزار ماموریت دیور هم ماموریت های جاده ای بوده که توسط کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار