دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان گفت: همه آحاد مردم و مسوولان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر مسوولیت دارند و باید به مسوولیت خود آگاهی داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱ 20 April 2023

سیدمحمد موسویان داشت: مطالبه همه مردم مومن و متدین و انقلابی اصفهان مبارزه جدی با بدحجابی و کشف حجاب در جامعه است چرا که این مساله بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید پاسخگوی خدمات دهی خود به هنجارشکنان کشف حجاب باشند چرا که این کار برای آنها ترک فعل محسوب می‌شود.
وی به اهمیت مطالبه‌گری در جامعه اسلامی اشاره و بیان داشت: مطالبه‌گری وظیفه آحاد جامعه است و جامعه مطالبه‌گر، جامعه‌ای زنده و پویاست و این رویه باعث بهتر انجام شدن کارها می شود.
موسویان افزود: آمرین به معروف و ناهیان از منکر نباید از فعالیت خود دلسرد شوند زیرا احیای این فریضه وظیفه شرعی همه آحاد جامعه محسوب می شود و اگر مسوولی از این کار حمایت نکرد، نباید دلسرد شد بلکه باید قویتر از گذشته، کار خود را انجام داد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این همایش اظهار داشت: با توجه به ابلاغ جدید فرمانده کل انتظامی کشور، مصمم‌تر و قویتر در میدان حضور داریم و از همه گروه‌های مردمی و بسیج نیز می‌خواهیم تا با توجه به وضعیت موجود، به یاری ما بشتابند.
سردار محمدرضا میرحیدری افزود: نیروی انتظامی در صحنه حضور دارد و در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان هم، ما از حمایت نیروهای مردمی در مناطق مختلف استان اصفهان برخوردار بودیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان نیز در این همایش با بیان اینکه لذت امر به معروف و نهی از منکر به سختی آن و گاهی به عدم حمایت‌هاست، اظهار داشت: امروز از نظر شرعی و قانونی تکلیف همه آحاد جامعه اسلامی روشن است و باید از همه آمرین به معروف که در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف اصفهان مجاهدت کردند، تشکر کنیم.

سردار مجتبی فدا تصریح کرد: مهمترین هدف دشمن در ترویج بدحجابی و کشف حجاب آسیب رسانی به بنیاد خانواده است که باید در راه حفظ و حراست از این مهم، تلاش کنیم.
وی در باره مطالبه‌گری در جامعه گفت: همه باید مطالبه‌گر باشیم و نهادهایی را که هنوز پای کار نیامده‌اند با مطالبه‌گری خود به میدان بیاوریم و به جد پیگیر این کار باشیم.
سردار فدا خاطرنشان کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی بدلیل‌اینکه روشنگری و تبیین لازم صورت نگرفته است، امروز شاهد بروز هنجارشکنی‌هایی در جامعه هستیم.

وی تصریح کرد: باید نقش همه نهادهای فرهنگی از جمله حوزه علمیه، سازمان تبلیغات و ارشاد اسلامی در این زمینه معلوم شود و همه با هم‌افزایی، تشویق و همدلی و همفکری برای تقویت جبهه انقلاب به میدان بیاییم.

محمدرضا یوسفی جانشین مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان نیز در این همایش با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجمع در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: قریب ۳۰۰ نفر بیش از سه هزار و۵۰۰ ساعت در میدان امام، باغ موزه چهلستون، فروردگاه شهید بهشتی و سیتی سنتر اصفهان فعالیت‌های فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی را در قالب تذکر لسانی، برپایی غرفه‌های فرهنگی، میز مشاوره، میز نقاشی کودکان، عکاس‌خانه رایگان حاج قاسم و اهدای هدیه‌های متنوع به مسافران و گردشگران انجام دادند.

مراسم تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر مجمع که در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در استان فعالیت داشتند با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)، فرمانده انتظامی و دادستان اصفهان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار