مدیرکل استاندارد ایلام؛
مدیرکل استاندارد ایلام بیان داشت : اداره کل استاندارد با توجه به ارتباطی که با تولید کنندگان دارد و نظارت‌های مستمری که بر تولیدات داخلی می‌نماید، می‌تواند به نوعی بر رشد تولید و بازار گشایی برای تولید کنندگان و ایجاد رقابت بین آنها تأثیر گذار باشد و به رشد تولید که ارتباط مستقیم با مهار تورم دارد کمک کند و در این راه نیازمند تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل گمرکات می‌باشد.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ 18 May 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ مهناز همتی افزود :  در سال جاری نگاه ویژه ای به این مقوله شده است و تسهیلات ویژه ای برای تولید کنندگان و وارد کنندگان ارائه گردیده و در آینده نیز برای صادر کنندگان این تسهیلات اعمال خواهد شد.

وی گفت : برای کالاهای وارداتی با ویژگی‌های ثابت و برندهای معتبر دیگر نیازی به بازرسی و نمونه برداری مکرر نیست و اگر گواهی ثبت محصول نهایی نوشته شود، بدون اتلاف وقت مجوز ترخیص کالا بین ۵ تا ۷ روز صادر خواهد شد که این رویه می‌تواند بسیار به تولید کنندگان و واردکنندگان کالاهای اولیه کمک شایانی نماید.

وی   خواستار همکاری گمرک در روند تسهیل در صادرات و واردات مرز مهران شد.

همتی ادامه داد : سازمان ملی استاندارد با رویکرد جدید بهار خدمت، بسته‌های حمایتی را با هدف کمک به رشد تولید کیفی و حمایت از صادرکنندگان و واردکنندگان، ارائه کرده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار