معاون مالی و اقتصادی شهرداری اراک گفت:در سال جاری حدود ۳۵ میلیارد تومان به خرید پنج دستگاه سنجش آلودگی هوا اختصاص پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷ 11 June 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،حسین پاکزاد افزود: سال گذشته ۳۱۲ میلیارد تومان در این سه بخش اصلی هزینه کردیم در صورتی که عوارض دریافتی تنها ۱۱۸ میلیارد تومان بوده است.
وی گفت:سال ۱۴۰۱ حدود ۱۱۸ میلیارد تومان عوارض آلایندگی وصول و در سه سرفصل اصلی هزینه شده است، یکی از این سرفصل‌ها حفظ و توسعه فضای سبز شهری اراک است و سال گذشته حدود ۱۲۶ میلیارد تومان به این حوزه اختصاص پیدا کرد.
وی ادامه داد: به منظور بهبود عبور و مرور و حمل‌ونقل شهری در تقاطع‌های غیرهمسطح شهر اراک ۱۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است، برای بازسازی و نوسازی حمل‌ونقل عمومی شهر ۳۰ میلیارد تومان را اختصاص داده‌ایم و اقدام به خرید ۷۰ دستگاه ون اختصاص کرده‌ایم که طی روزهای آینده به ناوگان عمومی شهر اضافه خواهد شد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری اراک افزود: در بخش‌های دیگر از جمله هوشمندسازی حمل‌ونقل عمومی نیز قراردادی ۱۱ میلیارد تومانی با شرکت صاایران منعقد شده که در حال انجام است و در این راستا ۱۴ میلیارد تومان به دوربین پلاک‌خوان اختصاص داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار