کد خبر: ۱۱۱۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 18 June 2023

 به گزارش تابناک مازندران ، روز گذشته ۲۷ خردادماه همزمان با گرامیداشت سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل نهاد جهاد سازندگی ، آیین افتتاح ۴۸ پروژه شاخص بخش کشاورزی با حضور استاندار، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان استانی و شهرستانی در کارخانه خوراک دام دانه چین شهرستان آمل برگزار شد.
سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در این آیین گفت: جهاد سازندگی فقط به این نیست که کسانی در سازمان جهاد باشند بلکه جهاد یک تفکر و راه روشنی است که امام خمینی (ره) برای اجرای کارهای بزرگ جهاد را تاسیس کرد.
وی ادامه داد: تولیدکنندگان در شرایط جنگ اقتصادی پرچم ایران اسلامی را برافراشته نگه داشتید و شایسته تحسین هستید.
استاندار مازندران با بیان اینکه از تمام کسانی که در امر تولید سرمایه‌گذاری می‌کنند تشکر و قدردانی دارم چرا که آنها با اقتدار  پرچم استان مازندران را برافراشته نگه داشته‌اند، افزود: با حضورم در این آیین از بزرگان امر تولید در شهرستان آمل تشکر کنم.
حسینی‌پور با اشاره به اینکه اعتقاد ما بر این است از تولید حمایت کنیم و در کشور چشم‌انداز روشنی را برای آینده تولید متصور خواهیم بود، بیان کرد: امروزه در عرصه‌های مختلف جمهوری اسلامی پیشران است.
وی با بیان اینکه اگر قرار است در مازندران تغییرات اساسی اتفاق بیفتد باید سازمان جهادسازندگی در استان متناسب با شرایط امروز بتواند خود را به روز کند، بیان کرد: تحول در سازمان جهادکشاورزی اتفاق افتاد اما هنوز جای بسیاری وجود دارد.
استاندار مازندران اضافه کرد: باید با نگاه دانش‌بنیان و حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان حمایت کنیم و این امر باید اصول اولیه سازمان جهادکشاورزی باشد.
حسینی‌پور خاطرنشان کرد: امیدواریم با تحولات اساسی در آینده نزدیک تولیدات کشاورزی خود را به سبک کشور هلند برسانیم.  

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار