کد خبر: ۱۱۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹ 13 October 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: نتیجه گرایی که امروز در فضای ورزش کشور دیده می‌شود مانند آفت است.

رضا گل محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، گفت: باید به سمتی پیش برویم که به جای نتیجه گرایی‌های مقطعی به دنبال تغییر ساختار برای دست یافتن به محصولاتی با کیفیت و دائمی باشیم ، برای رسیدن به این موضوع ابتدا باید بذری خوب بکاریم تا محصولی قدرتمند برداشت کنیم.

وی افزود: وقتی بذری در خاک ورزش کشور نکاشته باشیم چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم محصولی درو کنیم؟

گل محمدی با اشاره به برنامه ریزی وزارت ورزش برای کاشت بذر استعدادیابی در کشور گفت: حرکتی که آغاز شده به طور قطع در آینده‌ای نزدیک محصولات در خور توجهی نصیب ورزش کشور خواهد کرد.

وی در خصوص افتتاح اولین مرکز قهرمانی و استعدادیابی ورزش استان البرز افزود: این مجموعه تخصصی و علمی حاصل تلاش و زحمات چندین ماهه همکاران و دست اندرکاران این پایگاه است.

گل محمدی یادآورشد: 850 متر سالن ورزشی و 300 متر فضای آموزشی و اداری و حضور مربیانی کارآمد در آینده‌ای نزدیک ورزش استان البرز را متحول خواهد کرد و امروز بسیار خوشحالم که این اتفاق بزرگ رخ داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: راه اندازی این پایگاه کاری بسیار بزرگ برای آینده ی ورزش استان خواهد بود که اثرات آن را شاهد خواهیم بود.

گل محمدی با تاکید بر این که کار پایگاه تنها استعدایابی نیست بیان کرد: این مجموعه علاوه بر توجه به ورزش قهرمانی و استعدادیابی از این پس به عنوان مرکز آموزش نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به همکاری اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در اجرای این طرح و راه اندازی این پایگاه گفت: تاکنون 11 کمیته تخصصی از 11 رشته ورزشی تشکیل شده که با بهره گیری از مربیان و نخبگان ورزش استان، کار استعدادیابی و آموزش به بهترین نحو در این مرکز اجرایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار