جنگ مغلوبه شد و استقلال که با پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی به گلر پرسپولیس در آستانه فروپاشی اردوگاه رقیب بود، حالا مدیر موقت خود را هم از دست داد؛ مدیری که خزنده به صندلی اول باشگاه رسید، ولی حالا باید به رستوران‌داریش برگردد.
کد خبر: ۱۱۱۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ 07 July 2023

 زلزله شدید علیرضا بیرانوند در بازار نقل و انتقالات ایران، منجر به تمدید دو ساله قرارداد او با پرسپولیس و استعفای سرپرست باشگاه استقلال شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ جنگ مغلوبه شد و باشگاه استقلال که با پیشنهاد حدود ۱۰۰میلیاردی به دروازه‌بان پرسپولیس در آستانه به هم ریختن کامل اردوگاه رقیب بود، حالا مدیر موقت خود را هم از دست داد!

ختم غائله بیرو با تمدید ۲ساله پرسپولیس! / حجت کریمی از استقلال استعفا کرد / بمب در بغل جان‌نثار ترکید!

کشمکش بر سر علیرضا بیرانوند ۷۲ساعت تاریخی را در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران رقم زد و این انتقال را به سرخط خبرهای تبدیل کرد و سرانجام با تفاهم و آشتی داخلی قرمزها و حمله شدید هواداران به سرپرست خودپسند باشگاه استقلال به پایان رسید.

علیرضا بیرانوند با افزایش نسبی دستمزدش، قرارداد جدید دو ساله با پرسپولیس امضا کرد. درویش پذیرفت که ۱۵ میلیارد تومان سقف قرارداد باشگاه را بدون احتساب آپشن ها به بیرو بدهد.

در راه این توافق جدید و پراسترس، وحید امیری همشهری بیرو و دیگر بازیکن سرخپوشان، نقش مهمی ایفا کرد تا گلر ملی‌پوش از خر شیطان پیاده شود و به دستمزدهای نجومی و البته دردسر شکایت کشی های بعدش نه بگوید.

ختم غائله بیرو با تمدید ۲ساله پرسپولیس! / حجت کریمی از استقلال استعفا کرد / بمب در بغل جان‌نثار ترکید!

استقلال هم که طی یک هفته حسین حسینی، سعید مهری، محمد محبی و مهدی قائدی را از دست داد و موفق به تمدید با مرادمند هم نشد، حالا در برزخ یک نامدیر گیر افتاده و با تیمی ناقص، منتظر روزهای باقی مانده تا ابتدای فصل و آمدن مدیرعامل جدید است.

حجت کریمی که با بنرهای ستایشی در تمرین، خودش را به جان‌نثار ملقب کرده بود و ماجرای هانی کُرده را نیز رقم زد، احتمالا دیگر هیچ گاه رنگ مدیریت موقت استقلال را نخواهد دید. 

او رکب بدی از بیرانوند خورد و همه تخم مرغ هایش را در سبد این دروازه‌بان و وکیلش گذاشت تا با تمدید او ، دیگر روی ماندن در باشگاه را نداشته باشد؛ مدیری که با حکم عضویت هیأت مدیره استقلال به سطح اول ورزش آمد و خزنده به صندلی اول باشگاه رسید؛ اما حالا باید به رستوران داری اش برگردد، حتی اگر علیرضا دبیر حامی‌اش باشد.

نویسنده: مهدی کریمی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار