کارفرمایان تا پایان مرداد می‌توانند غیر حضوری درخواست بخشیدگی جرائم حق بیمه کنند.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵ 11 July 2023

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه ۱۱۰ هزار کارگاه زیر پوشش تأمین اجتماعی این استان است گفت: کارفرمایان کارگاه‌های کوچک با کمتر از ۵۰ نیروی کار و کارگاه‌های متوسط بین ۵۰ تا ۱۰۰ کارگر می‌توانند از طریق پایگاه الکترونیکی tamin.ir یا نرم افزار کاربردی «تأمین من» درخواست بخشیدگی جرائم کنند.

مرتضی حاجی کاظمی افزود: کارفرمایان درخواست کننده اگر حق بیمه خود را یک جا یا حداکثر ۱۲ ماه پرداخت کنند، جرائم آن‌ها به طور کامل بخشیده می‌شود و اگر در ۳۶ قسط، تقسیط کنند، قسمتی از جرائمشان بخشیده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۶۸ درصد جمعیت استان اصفهان زیر پوشش تأمین اجتماعی هستند گفت: از این تعداد که حدود سه میلیون و ۷۰۰ نفر را شامل می‌شوند بیش از دو میلیون و ۹۹۸ هزار نفر بیمه شده و افراد تبعه و ۷۰۶ هزار نفر نیز مستمری بگیر هستند.

حاجی کاظمی اضافه کرد: تعداد بیمه شدگان تأمین اجتماعی امسال در استان اصفهان در مقایسه با پارسال، دو درصد افزایش داشته اند، ولی شیب افزایشی تعداد مستمری گیران چشمگیر است و آمار ۳۷۰ هزار مستمری بگیر الان ۳۹۰ هزار نفر شده اند.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۱۵ هزار بیمه بگیر بیکاری در استان اصفهان داریم.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: بسیاری از خدمات تأمین اجتماعی که در حدود ۴۰ خدمت می‌شود، غیرحضوری و هوشمند شده است.

پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه درمان ناباروری به بیمه شدگان تامین اجتماعی

برای درمان ناباروری بیمه شدگان تامین اجتماعی استان اصفهان ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه پرداخت شده است.

معاون درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه این میزان پرداختی از پارسال تاکنون برای حدود ۱۵ هزار پرونده بوده است، گفت: تأمین‌اجتماعی ۹۰ درصد از هزینه خدمات درمان ناباروری را در مراکز درمانی دولتی پرداخت می‌کند و در مراکز عمومی غیردولتی و بخش خصوصی نیز، هزینه خدمات درمان ناباروری براساس تعرفه بخش عمومی غیردولتی محاسبه و پرداخت می‌شود.
محمد رجالی افزود: همچنین از پارسال تاکنون، برای سه هزار پرونده بیماران سخت علاج در این استان،۳۰۰ میلیارد ریال تأمین اجتماعی، پرداخت کرده است.
وی،۱۰ میلیون ویزیت سرپایی،۳۲ میلیون خرید خدمت خدمات سرپایی، ۸۷ هزار مورد بستری در بیمارستان‌های ملکی و پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال هزینه درمانی را از خدمات معاونت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان درپارسال اعلام کرد.
معاون درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: تأمین اجتماعی استان اصفهان با چهار هزار مرکز درمانی قرارداد دارد که حدود هزار و ۸۰۰ مرکز طرف قرارداد مطب‌ها هستند و بسیاری از دارو‌ها را هم زیر پوشش داریم.
سه بیمارستان در مجموع با ۸۷۰ تخت، ۲۸ درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی ویژه تأمین اجتماعی در استان اصفهان فعال است.
در بین بیمارستان‌های تأمین اجتماعی، استان اصفهان بالاترین ضریب اشتغال را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار