مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: به منظور خدمات رسانی بهینه به بیماران، سیستم نوبت دهی کلینیک تخصصی امام سجاد (ع) دهدشت اینترنتی شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 14 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: مراجعه کنندگان می‌توانند ۲۴ ساعت قبل از ویزیت با مراجعه به آدرس اینترنتی nobat.yums.ac.ir (سایت نوبت دهی کلینیک تخصصی امام سجاد (ع) وارد شده و به ثبت نوبت پزشکان اقدام کنند.
سید منصور تقوی افزود: گزینه ثبت نوبت برای هرپزشک کلینیک از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر روز قبل از ویزیت فعال و مراجعین می‌توانند به ثبت نوبت پزشک برای روز بعد اقدام کنند.
دکتر منصور تقوی اظهار داشت: روزانه حدود ۶۰۰ الی ۷۰۰ نفر به کلینیک تخصصی امام سجاد (ع) دهدشت مراجعه می‌کنند که زمان زیادی از وقت مراجعان تلف می‌شود و دلیل بسیاری از نارضایتی‌ها مراجعه کنندگان، فراهم نبودن امکان نوبت دهی اینترنتی بود.
وی در پایان گفت: در حال حاضر تعدادی از پزشکان در سامانه نوبت دهی اینترنتی فعال هستند و در آینده نزدیک همه پزشکان این کلینیک در سامانه نوبت دهی فعال خواهند شد.
لازم به ذکر است مراجعین بعد از ثبت به صورت اینترنتی، پیامکی مبنی بر ثبت نوبت برای مراجعه کننده از سایت نوبت دهی اینترنتی کلینیک تخصصی امام سجاد (ع) دهدشت ارسال می‌شود و در روز مراجعه و هنگام ثبت نهایی نوبت، کارت شناسایی معتبر نوبت گیرنده به همراه کد شناسایی رزرو نوبت، به واحد پذیرش و صندوق مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار