در حال حاضر صلح یاران مازندرانی در حال تلاش برای کسب رضایت اولیای دم هستند تا بیتا از قصاص رهایی پیدا کند اما هنوز موفق به جلب رضایت نشده‌اند و به این ترتیب به زودی تکلیف نهایی متهم پرونده روشن خواهد شد
کد خبر: ۱۱۱۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹ 18 July 2023

به گزارش زنهار؛ زن جوانی که با همدستی همسرش پدرشوهر و مادرشوهرش را به طرز هولناکی به قتل رسانده، به قصاص محکوم شده و در انتظار اجرای حکم است.

شهریور سال ۹۳ رسیدگی به قتل زن و مرد میانسال سرشناس و ثروتمند با کشف جسد آنها در خانه‌شان، در یکی از محله‌های شهر ساری در دستور کار پلیس قرار گرفت. بدین ترتیب تحقیقات برای یافتن ردی از عاملان جنایت کلید خورد و فرزند مقتولان به نام عماد در تحقیقات ابتدایی به مأموران گفته بود که با همسرش به نام بیتا برای سر زدن به پدر و مادرش به خانه آنها رفته بود اما با جسد غرق در خون آنها که با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند مواجه شدند

عماد در ادامه در مورد روز حادثه گفت: آن روز به همراه همسرم با بهانه سر زدن به پدر و مادرم به خانه آنها رفتیم. با کمک همسرم دست و پای پدر و مادرم را با چسب بستیم و بعد با ضربات چاقو آنها را از پای درآوردیم. می‌خواستیم با صحنه‌سازی طوری وانمود کنیم که فردی ناشناس با انگیزه سرقت دست به این کار زده است.

بازداشت عروس

با اعترافات عماد، همسرش بیتا نیز دستگیر شد و او هم به قتل پدرشوهر و مادرشوهرش اعتراف کرد و همه ادعاهای عماد را به گردن گرفت. در همان حال که رسیدگی به این پرونده ادامه داشت، عماد راهی زندان شد اما چند ماه بعد ازحادثه در زندان به دلیل زیاده‌روی در مصرف دارو به کام مرگ فرورفت که احتمال می‌رود با انگیزه خودکشی اقدام به این کار کرده باشد.

بعد از مرگ عماد، بیتا به اتهام مشارکت در قتل با درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. در حالی که بیتا با پشیمانی و ندامت در زندان سال‌های عمر خود را به امید بخشش اولیای دم سپری می‌کند، چند سال قبل خواهر خود را نیز از دست داد.

خواهر او خانم دکتری ساکن کانادا بود که برای رسیدگی به پرونده قضایی او به ایران آمد. موقع برگشت یکی از مسافران هواپیمای اوکراینی بود که در سانحه هوایی برای این هواپیما جان خود را از دست داد. در حال حاضر صلح یاران مازندرانی در حال تلاش برای کسب رضایت اولیای دم هستند تا بیتا از قصاص رهایی پیدا کند اما هنوز موفق به جلب رضایت نشده‌اند و به این ترتیب به زودی تکلیف نهایی متهم پرونده روشن خواهد شد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار