کاروان اورژانس پیش بیمارستانی خراسان جنوبی از جوار مزار شهید جهانگیر نقدی‌پور و گلزار شهدای گمنام دانشگاه برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی مراسم عظیم اربعین عازم استان ایلام شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 21 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجندصبح امروز در مراسم بدرقه این کاروان با بیان اینکه مراسم پیاده روی اربعین هرسال پرشورتر از گذشته و با حضور زائرینی از تمام دنیا برگزار می‌شود اظهار داشت: دلدادگی به امام حسین (ع) مرز نمی‌شناسد و خیلی از افرادی که حتی مسلمان نیستند، باور دارند که آزادمردی در دوره‌ای از تاریخ، علیه ظلم و ناعدالتی قیام کرد و ما نیز معتقدیم که یکی از اصلی‌ترین اهداف حادثه عاشورا ظلم ستیزی بوده است.

سید‌محمد موسوی میرزائی تاکید کرد: امام حسین (ع) برای گسترش و حفظ اسلام جان خود و همه زندگیش را فدا کرد و واقعه عاشورا نقشی بسیار موثر در بقای اسلام داشت.

وی با اشاره به اینکه عده زیادی توفیق دارند تا در ایام اربعین زائر حرم امام حسین (ع) و عتبات عالیات باشند خاطرنشان کرد: راهپیمایی باشکوه اربعین یکی از بزرگترین تجمعات اسلام و جهان است و بدون تردید هر کسی که به نوعی در برگزاری این مراسم و خدمات رسانی به زائرین حسینی سهیم باشد، در پیشگاه الهی ثوابی عظیم خواهد داشت.

معاون اجرایی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث فوریت‌های پزشکی استان خراسان جنوبی گفت: کاروان اعزامی اورژانس استان در قالب ۱۸ نفر کارشناس فوریت‌های پزشکی و ۶ دستگاه آمبولانس مجهز به ایلام اعزام می‌شوند

حسین مهرانپور با اظهار اینکه همکاران فوریت‌های پزشکی، افرادی دلسوز، باوجدان و پرتلاش هستند و قدردانی از کادر اورژانس ۱۱۵ استان افزود: این کاروان تا بیستم شهریورماه در مسیر پیاده روی اربعین به زائرین حسینی خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه خواهند داد.

معاون اجرایی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث فوریت‌های پزشکی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: ۲ دستگاه آمبولانس نیز رزرو خواهد بود تا در صورت نیاز به این مناطق اعزام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار