مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان گفت: برای اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره در اصفهان، ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی جذب شده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹ 20 August 2023

جواد محمدی درباره عملکرد اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در دوره مدیریت خود تا به اینجای کار اظهار کرد: در مدت یک‌سال‌ونیم گذشته، تمام تلاش ما آماده‌سازی شرایط و برپایی فضایی برای آرامشِ حاکم بر ورزش استان بوده است تا بستر برای پتانسیل‌های موجود در همه بخش‌ها فراهم شود. اصفهان در همه زمینه‌ها بهترین بوده است و امیدواریم با تعامل و همکاری برای پیشرفت ورزش استان گام برداریم، اختلاف‌سلیقه هم باید باشد اما تلاش می‌کنیم به اختلافات عمیق منجر نشود و با صحبت و مذاکره کارها را پیش ببریم.

وی افزود: در حوزه جوانان اتفاقات خوبی افتاد، ارزیابی اخیر وزارت‌خانه نشان از رشد استان اصفهان داشت و با اختلافی میلی‌متری موفق به حضور در رتبه‌های برتر نشدیم؛ اکثریت ملی‌پوشان تیم‌های شنا و اسکیت که در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت کردند را ورزشکاران اصفهانی تشکیل می‌دادند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه بعد از ۱۹ سال میزبان مسابقات جام باشگاه‌های هندبال آسیا بودیم، خاطرنشان کرد: برگزاری باکیفیت این رویداد این پیام را در بر داشت که اصفهان ظرفیت میزبانی از رویدادهای بزرگ دیگر را دارد. رویدادهای مختلف در حوزه هماهنگی و سلامت برگزار شد، برگزاری انتخابات هر هیئت ورزشی در خوش‌بینانه‌ترین حالت سه ماه زمان نیاز دارد، خیلی از هیئت‌ها را در حالت سرپرستی تحویل گرفتیم اما در ۵۴ ماه حدوداً ۱۷ مجمع انتخاباتی برگزار کردیم.

محمدی با بیان اینکه ۲۶۰ پروژه نیمه‌تمام تحویل گرفتیم، تصریح کرد: در هفته دولت ۲۰ پروژه افتتاح خواهد شد، در این مدت پروژه جدید تعریف نکردیم چون ایجاد تعهد پوشالی کاری ندارد اما ما این کار را انجام ندادیم، یک سانتی‌متر کاربری ورزشی در استان تغییر نکرده است و با افتخار از حق ورزش دفاع کردیم.

وی ادامه داد: برای اتمام پروژه‌ها ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی جذب شده است، استخر انقلاب و پوریای‌ولی را تعطیل تحویل گرفتیم، خانه ژیمناستیک و چند مکان دیگر نیز مسائلی داشت که حل شد؛ افتتاح ۱۰ تا ۱۵ زمین چمن را در دستور کار داریم، یکی از اتفاقات خوبی که پس از بازگشایی استخرها افتاد نایب‌قهرمانی تیم واترپلو استان در المپیاد استعدادهای برتر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار