فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: به گفته اهالی روستای دهنو، مشکل آسفالت این روستا پس از ۱۰ سال مطالبه و پیگیری، طی چهار ماه با کمک بسیج سازندگی استان برطرف شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ 29 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه راه روستایی دهنو شهرستان نهبندان، اظهار کرد: کار عملیاتی آسفالت راه روستایی دهنو چهار ماه قبل توسط بسیج سازندگی خراسان جنوبی آغاز شد و امروز شاهد افتتاح این پروژه هستیم.

وی با بیان اینکه این جاده فاقد آسفالت مناسب و یکی از مشکلات جدی مردم منطقه بوده است، عنوان کرد: به گفته اهالی روستا، مردم از حدود ۱۰ سال پیش پیگیر آسفالت راه روستایی هستند و به نتیجه نرسیدند که الحمدلله در دولت سیزدهم و با پیگیری‌هایی که توسط سپاه و بسیج سازندگی شهرستان نهبندان انجام شد، سرانجام جاده آسفالت و به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره اینکه جاده قطعا یکی از بحث‌های مهم در توسعه است، اظهار کرد: با ایجاد این جاده بسیاری از خدمات در حوزه سلامت، عمرانی و مسائلی که می‌تواند به معیشت مردم در روستا کمک کند موثر خواهد بود و انشاءالله با آسفالت این جاده سایر مشکلات روستا برطرف شود.

سردار مهدوی بیان کرد: سپاه و بسیج در کنار دولت و دستگاه‌های اجرایی در بحث خدمات‌دهی در عرصه‌های مختلف به مردم پای کار است و انشاءالله در سایر مسائل این منطقه بتوانیم با رایزنی‌های انجام شده و پیگیری مسئولان محلی گام‌های خوبی در راستای توسعه و پیشرفت آن برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار