مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام گفت: با توجه به رویکرد جدید دولت، مبلغ تسهیلات اشتغالزایی ۲۲٠ میلیارد تومان در سال گذشته افزایش یافت که از این رقم تاکنون ۱۶٠ میلیارد جذب و پرداخت است
کد خبر: ۱۱۲۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸ 29 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ جمال اسدی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: در بنیاد شهید و امور ایثارگران ۱۶۷ خدمت در حوزه های مختلف فرهنگی، مددکاری، مشارکت های اجتماعی وغیره در جهت خدمت به خانواده های شهدا ارائه می شود.

وی افزود: در قالب طرح سپاس در طول دو سال گذشته تاکنون ۱۸ هزار دیدار با حضور مسئولان ارشد استان از جمله امام جمعه و استاندار ایلام از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و… انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام تصریح کرد: همچنین به مناسبت روز شهدا، تنها در یک روز ۲۶۵ دیدار توسط مدیران دستگاه های اجرایی انجام شد.

اسدی ادامه داد: با توجه به رویکرد جدید دولت، مبلغ تسهیلات اشتغالزایی ۲۲٠ میلیارد تومان در سال گذشته افزایش یافت که از این رقم تاکنون ۱۶٠ میلیارد جذب و پرداخت است.

وی عنوان کرد: همجنین تاکنون ۹۶ درصد از نیروهای شاغل در دستگاه های اجرایی استان تبدیل وضعیت شده و رایزنی ها برای اجرای این طرح در شرکت های زیر مجموعه نفت ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: ۳۷ هزار نفر از جامعه ایثارگران استان تحت پوشش بیمه بنیاد شهید قرار دارند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش درمان نیز گفت: در این راستا سال گذشته ۴۵ میلیارد تومان هزینه درمانی به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

اسدی افزود: در این مدت ۱٠۴ هزار نفر به مراکز سرپایی طرف قرارداد مراجعه نموده و در این راستا ۷۵ میلیارد تومان به مراکز درمانی جهت بستری و جراحی پرداخت شد.

وی یادآور شد: در حوزه درمان توانبخشی، فیزیوتراپی، ویزیت و.. نیز بیش از ۹۹ هزار خدمات طی یک سال گذشته صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار