مدیر تنظیم بازار محصولات و نهادهای کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: 4 قلم کالای غذایی مردم استان با قیمت مصوب دولتی در ماه محرم و صفر تامین شده و از از لحاظ عرضه این اقلام به مردم استان هیچ کمبودی نداریم.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 15 October 2015
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهادهای کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: 4 قلم کالای غذایی مردم استان با قیمت مصوب دولتی  در ماه محرم و صفر تامین شده و از از لحاظ عرضه این اقلام به مردم استان هیچ کمبودی نداریم.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، مهندس علی اصغر بهمنی پور با بیان مطلب فوق افزود: در ماه محرم وصفر عرضه وتقاضا در بازار برای خرید اقلام اساسی توسط مردم  بیشتر می‌شود، که در این راستا4 قلم کالای غذایی به استان اختصاص یافته که توسط عاملین فروش در سطح استان با قیمت مصوب دولتی توزیع می‌گردد.

وی اقلام اساسی غذایی مردم استان کرمانشاه را برنج، گوشت مرغ، گوشت قرمز و شکر بیان کرده و تصریح کرد: در ایام مناسبتی تقاضای مردم به این محصولات غذایی اساسی افزایش یافته و طبق سنوات گذشته این 4 قلم کالا برای کنترل قیمت‌ها به استان تخصیص یافته است.

بهمنی پوربا اشاره به اینکه  1000 تن برنج اروگوئه با قمیت مصوب دولتی به استان کرمانشاه اختصاص یافته، خاطرنشان کرد: قمیت مصوب دولتی این محصول در سطح استان برای عاملین فروش هر کیلوگرم 23 هزار و 500 ریال  بوده و با قیمت 26 هزار ریال نیز به دست مصرف کننده خواهد رسید.

 وی تصریح کرد: در شهرستان‌ها نیز با احتساب بعد مسافت هر کیلوگرم برنج اروگوئه 26 هزار و 500 ریال قیمت گذاری شده است.

مدیر تنظیم بازار محصولات ونهادهای کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از 260 تن سهمیه شکر استان در ماه محرم خبر داد وگفت: قیمت مصوب دولتی شکر 21 هزار ریال به عاملین فروش بوده؛ برای مصرف کننده 23 هزار و500 ریال و در شهرستان‌های استان  24هزار ریال مصوب شده است.

بهمنی پور در ادامه با بیان اینکه 840 تن مرغ منجمد به استان اختصاص یافته افزود: قیمت مصوب دولتی گوشت مرغ منجمد هرکیلوگرم 51 هزارریال بوده؛ در شهرستان کرمانشاه و اسلام آباد غرب کیلویی 54 هزار ریال و در  سایر شهرستان‌ها 55 هزار ریال مصوب شده است.

وی خاطرنشان کرد: 80 تن گوشت قرمز نیز شامل ران، سینه و سردست برای عرضه به مردم استان کرمانشاه در ماه محرم وصفر تخصیص یافته است.

بهمنی پور قیمت مصوب دولتی هر کیلوگرم گوشت قرمز ران را 230 هزار ریال در شهرستان کرمانشاه اعلام کرده وگفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز ران در شهرستان‌های استان 234 هزار ریال مصوب شده است.

وی قیمت مصوب دولتی گوشت قرمزسردست و گردن به عاملین فروش در استان را 205 هزار ریال اعلام نموده و تصریح کرد: قیمت گوشت قرمز سردست و گردن برای مصرف کننده در شهرستان کرمانشاه هرکیلوگرم 207 هزارو 500 ریال تصویب شده و در شهرستان‌های استان هر  کیلوگرم  208 هزار ریال می‌باشد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: هیئت‌های مذهبی و مغازه‌داران استان کرمانشاه که متقاضی گرفتن 4 قلم کالای غذایی  هستند لازم است به مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مراجعه کرده تا اقلام مورد نظر را با قیمت مصوب دولتی تحویل بگیرند.

وی گفت:  اقلام غذایی اساسی مردم در تمام نقاط استان در ماه محرم و با اولویت مناطق محروم توزیع خواهد شد.

وی افزود: مردم عزیز استان کرمانشاه در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه اقلام غذایی اساسی توسط عاملین فروش می‌توانند به بازرسی اتاق اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی انجام  شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار