جانشین ستاد دیه خراسان‌جنوبی گفت : ٣ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان به مناسبت هفته دولت با کمک ستاد دیه خراسان جنوبی و کشور، رضایت شکات و پیگیری قضائی برای اقساطی کردن بخشی از بدهی آن‌ها آزاد شدند.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷ 30 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس؛ رهاکردن آن‌هایی که دربند هستند توفیقی بس عظیم می‌خواهد که به طور حتم نصیب هرکسی نمی‌شود، اما گاهی برخی می‌شود ناجی این زندانیان دربند و خبر از رهایی و آزادی زندانیان می‌دهند که با وساطت و کمک آن‌ها، خیران و رضایت شکات به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند.

همانند اقدامی که ستاد دیه خراسان جنوبی برای دومین بار در هفته دولت انجام داد و زمینه آزادی سه نفر دیگر از زندانیان جرائم غیر عمد این استان را فراهم آورد تا تعداد زندانیان رها از بند به میمنت این هفته در خراسان جنوبی به ۴ نفر برسید.

آن طور که حامد اکبرپور، جانشین ستاد دیه خراسان جنوبی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: سه نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با کمک ستاد دیه خراسان جنوبی و کشور، رضایت شکات و پیگیری قضائی برای اقساطی کردن بخشی از بدهی آن‌ها آزاد شدند.

وی بدهی این مددجویان را ٧۵ میلیارد و ۶٠٠ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: از این مبلغ ۴۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال اعسار و ۳۱ میلیارد و ۴۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال رضایت شاکی و بقیه به ارزش یک میلیارد و ۶۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از سوی ستاد دیه استان و کشور پرداخت شد تا این عزیزان به آغوش گرم خانواده برگردند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار