امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه بُعد فرهنگی کنگره اربعین باید تقویت شود، گفت: مسوولان باید در تخصیص اعتبارات به بخش فرهنگی در اربعین توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۲۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 13 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در دیدار با کمیته سیاست گذاری سومین جشنواره بین المللی سفرنامه و خاطره نویسی تحت عنوان رایحه حسینی اظهار کرد: بُعد فرهنگی کنگره اربعین نیازمند تقویت است، برگزاری چنین جشنواره هایی قطعا راهگشا و موثر خواهد بود.

وی ضمن حمایت از جشنواره بین المللی سفرنامه و خاطره نویسی خواستار همکاری و همراهی همه مسوولان استان در این راستا شد و افزود: نقش دانشگاه آزاد اسلامی استان به عنوان یک مجموعه توانمند و پای کار در توسعه استان قابل تقدیر و این مجموعه ظرفیت و پشتوانه خوبی برای استان است که باید حمایت شود.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: مسوولان باید در تخصیص اعتبارات به بخش فرهنگی در اربعین توجه ویژه داشته باشند، باید در راستای فرهنگی کردن مساله اربعین در کشور و استان تلاش کرد.

وی افزود: مردم استان ایلام نیز مانند سال گذشته در ایام اربعین در پذیرایی و خدمات رسانی به زوار درخشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: اربعین جذبه بسیار زیادی در بین تمامی مسلمانان جهان دارد، کشورهای غربی در مقابل این حرکت بزرگ مذهبی و فرهنگی، سکوت اختیار کرده اند./م

 

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار