سه نقطه پرتصادف و مستعد حادثه در اصفهان ایمن سازی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳ 01 October 2023

سرپرست اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: زیرگذر‌های شهید حججی شهرستان نجف آباد، تندران شهرستان تیران و کمیتک شهرستان چادگان از نقاط پر تصادف و مستعد حادثه اصفهان است که با پیگیری‌های انجام شده در حال رفع اثر هستند.

حامد ایرج پور افزود: این زیرگذر‌ها با انجام یک لایه بیس (بیس قشری است که مصالح سنگی و یا مخلوطی از مصالح سنگی و مواد چسبیده با مشخصات فنی معین و به ضخامت محاسبه شده است) و زیرسازی رمپ شامل دو لایه خاک ریز و یک لایه بیس با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در مدت ۴ ماه به پایان می‌رسد.

وی گفت: با توجه به ساخت دبیرستان شهید حججی در کیلومتر ۳ نجف آباد- فولادشهر، فرهنگیان و دانش آموزان برای رسیدن به مقصد باید حدود ۴۰۰متر را خلاف مسیر حرکت میکردند که منجر به وقوع حادثه می‌شد.
سرپرست اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: مشخصات اجرایی زیرگذر شهید حججی شامل اجرای زیرسازی به طول ۴۰۰متر با عرض ۸متر با صرف اعتباری حدود ۱۰ میلیارد ریال به اجرا درآمده و دارای ۹درصد پیشرفت فیزیکی است.

ایرج پور افزود: روستای تندران از نقاط پرتصادف که در ۱۳ کیلومتری شهر تیران واقع شده و بین دو باند داران- تیران قرار گرفته، برای سهولت دسترسی اهالی و کاهش تصادفات زیرگذر تندران در محور داران- تیران احداث شده است.
سرپرست اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: مشخصات اجرایی زیرگذر روستای تندران شامل اجرای زیرسازی به طول ۶۰۰ متر با عرض ۸ متر با صرف اعتباری حدود ۸ میلیارد ریال به اجرا درآمده و دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با بیان اینکه: خاک برداری زیرگذر کمیتک شهرستان چادگان تکمیل و پس از نصب باکس به پایان میرسد افزود: سه راهی کمیتک شهرستان چادگان واقع در کیلومتر ۲۱ محور چادگان به اورگان در قوس افقی و قائم و محور خطرناک و مستعد تصادف شناخته شده و با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار