کد خبر: ۱۱۲۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 04 October 2023

سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان گفت: فرد متخلفی که با راه‌اندازی غیرقانونی مطب پزشکی در یک واحد مسکونی، اقدام به ارائه غیرمجاز خدمات دندانپزشکی به شهروندان می‌کرد توسط پلیس این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سرهنگ غلامرضا نورا اظهار داشت: در پی اعلام گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت غیر قانونی فردی متخلف در حوزه دندانپزشکی در سطح شهر زاهدان، بلافاصله بررسی دقیق موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به تحقیقات گسترده میدانی و اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان، گفت: در نهایت فرد متخلف شناسایی و مکان ارائه خدمات پزشکی وی نیز مشخص شد.

وی با اشاره به انجام هماهنگی لازم قضایی در این راستا، افزود: تیم مشترک پلیس و کارشناس معاونت درمان علوم پزشکی زاهدان در اقدامی غافلگیرانه فرد متخلف را دستگیر و انواع ادوات و تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی از این واحد غیرمجاز کشف کردند.

سرهنگ نورا با بیان اینکه فرد دستگیر شده هیچگونه مدرک دانشگاهی و یا سند قانونی دال بر فعالیت خود در این حوزه را نداشته، گفت: پرونده متشکله به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قانونی ارسال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار