رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران گفت: ۲۳۴۶نفر از مددجویان تحت حمایت در استان طی شش ماه گذشته از آموزش های کارآفرینی، مهارت آموزی و پایدارسازی اشتغال بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲ 21 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، قاسم فغانی‌پور زارمی رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران اظهار داشت: ۲۳۴۶نفر از مددجویان تحت حمایت در استان طی شش ماه گذشته از آموزش های کارآفرینی، مهارت آموزی و پایدارسازی اشتغال بهره‌مند شدند.

 

بهره‌مندی ۲۳۴۶مددجوی کمیته امداد مازندران از آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای  

وی افزود: این آموزش‌ها در سه سطح مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی طرح اشتغال برگزار شد.

رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران گفت: آموزش‌های مقدماتی با هدف آشنایی با مفهوم کارآفرینی و چگونگی ایجاد کسب و کار، آموزش‌های مهارتی برای ایجاد و یا ارتقاء مهارت فنی و آموزش پایدارسازی به منظور پایداری مشاغل، بروز‌رسانی و ارتقاء سطح آگاهی، کسب توانمندی در اداره شغل ایجاد شده به مجریان طرح‌های اشتغال ارائه می گردد.

فغانی‌پور زارمی تصریح کرد: این آموزش‌ها با همکاری پارک علم و فناوری، شرکت‌های دانش بنیان، آموزشگاه‌ها و موسسات متولی امر آموزش انجام و به کارآموزان پس از گذراندن این دوره‌ها گواهینامه مهارت برای ورود به بازار کار اعطا شده است.

وی بیان داشت: افراد بهره‌مند شده از این دوره‌های آموزشی مددجویان، زنان سرپرست خانواده، فرزندان تحت حمایت مجریان طرح اشتغال می‌باشند و در برگزاری این دوره‌ها آموزش‌های بازار‌محور و مشاغل نوین مانند؛ برنامه نویسی متاورس، استارتاپ و... و نیز آموزش مددجویان مناطق محروم از اولویت برنامه‌های کمیته امداد است.

رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از طریق آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای و اعطای تسهیلات طرح‌های اشتغال از فعالیت‌های اصلی این نهاد است یادآور شد: طی این مدت برای ۶۲نفر از مددجویان نیز کاریابی صورت گرفته است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار