کد خبر: ۱۱۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸ 17 October 2015

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز با بیان اینکه بارانی شدن هوا سبب شد امروز شاهد تصادف‌های مختلفی در محورهای مواصلاتی استان البرز باشیم، گفت: تصادفات در جاده‌های استان البرز 10 مصدوم برجای گذاشت.

داوود رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه بارانی شدن هوا سبب شده امروز شاهد تصادف‌های مختلفی در محورهای مواصلاتی استان البرز باشیم، اظهار داشت: صبح امروز در اثر واژگونی و برخورد یک دستگاه تریلی با یک دستگاه تریلی، اتوبوس، 2 دستگاه نیسان و پیکان وانت در محدوده لاین شمالی محور کرج- قزوین 4 نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه ظهر امروز نیز در اثر برخورد یک دستگاه پرشیا و یک دستگاه خودوری پیکان وانت در محور کرج – چالوس 5 نفر مصدوم شدند، افزود: این حادثه در داخل تونل به وقوع پیوست و مصدومان به بیمارستان شهید مدنی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز با تاکید بر اینکه متاسفانه امروز روز پرحادثه‌ای برای استان البرز بوده است، خاطرنشان کرد: برخورد یک دستگاه کامیونت با تیربرق در لاین شمالی محور کرج- قزوین "محدوده کارخانه نیک‌کالا" یک مصدوم برجای گذاشت که این فرد نیز به بیمارستان امام جعفر صادق(ع) منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار