Himiway C1، محصولی از تولید کننده‌ی دوچرخه‌های الکترونیکی در کالیفرنیا، نمونه‌ی بارز این تکامل است. C1 برخلاف دوچرخه‌های سنتی، یک دوچرخه‌ی برقی کوچک است که برای آشنا کردن کودکان چهار تا ۱۲ ساله با دنیای دوچرخه‌سواری طراحی شده است.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ 18 November 2023

یک شرکت آمریکایی، دوچرخه‌ی برقی جدیدی برای کودکان ساخته است که با یک بار شارژ ۸۰ کیلومتر مسافت را طی می‌کند.

به گزارش زومیت: دورانی که کودکان ناچار بودند دوچرخه‌سواری را با دوچرخه‌های کهنه‌ی بزرگترها یاد بگیرند گذشته است. امروزه صنعت دوچرخه به نحو چشمگیری تکامل یافته است و شرکت‌ها برای کودکان دوچرخه‌های مخصوص می‌سازند.

Himiway C1، محصولی از تولید کننده‌ی دوچرخه‌های الکترونیکی در کالیفرنیا، نمونه‌ی بارز این تکامل است. C1 برخلاف دوچرخه‌های سنتی، یک دوچرخه‌ی برقی کوچک است که برای آشنا کردن کودکان چهار تا ۱۲ ساله با دنیای دوچرخه‌سواری طراحی شده است.

دوچرخه‌ی Himiway C1 با سرعت ۲۴ کیلومتربرساعت حرکت می‌کند

محصول جدید Himiway به دلیل کنار گذاشتن پدال‌های معمولی و بهره‌مندی از رکاب‌هایی برای قرار دادن پا، طراحی مشابه موتورسیکلت دارد و بسیار جالب توجه است. کنترل قدرت این محصول از طریق دسته‌ی گاز روی فرمان است که ظاهر موتورسیکلت را در ذهن بیننده تداعی می‌کند.

Himiway با این محصول جدید، نوع نگرش به طراحی دوچرخه‌های کودکان را تغییر داده است؛ چرا که به جای تمرکز مطلق بر مهارت‌های رکاب‌زنی، بیشتر توجه خود را معطوف به راحتی و هیجان استفاده از محصول کرده است.

 
 
 

دوچرخه برقی مخصوص کودکان (+عکس)

زیر ظاهر دوست‌داشتنی C1، قوای فنی قابل توجهی خوابیده است. به گزارش InsideEVs این دوچرخه قدرت خود را از یک موتور ۳۵۰ وات متصل به چرخ عقب می‌گیرد که با کمک آن می‌تواند به سرعتی بالغ بر ۲۴ کیلومتر بر ساعت برسد.

چنین قدرتی برای یک دوچرخه به خصوص اگر جامعه‌ی هدف آن کودکان باشند بسیار چشمگیر است. C1 با چنین قدرتی بیش از آن که دوچرخه به نظر برسد، یک وسیله نقلیه برقی رده‌بالا محسوب می‌شود.

باتری پرظرفیت C1، پیمایش مسافت ۸۰ کیلومتری را تضمین می‌کند

به دلیل تعهد Himiway به ایمنی کودکان، C1 علاوه بر ترمز برقی، به ترمز هیدرولیک چرخ عقب نیز مجهز شده است. این ویژگی در محافظت از دوچرخه‌سواران خردسال و کمک به آنان در ترمزگیری مؤثر و به‌موقع بسیار حیاتی است.

فناوری باتری‌های این دوچرخه نیز قابل تحسین است. C1 با بهره‌گیری از باتری ۳۶۰ وات‌ساعتی، نوید پیمایش ۸۰ کیلومتر مسافت با هربار شارژ را به خریداران می‌دهد. این پیمایش قابل توجه، می‌تواند زمان استفاده‌ی طولانی‌تر از دوچرخه و لذت بالاتر را به کودکان هدیه دهد.

متأسفانه این دوچرخه فاقد سیستم تعلیق است؛ از این رو کودکان ناچارند برای استفاده از آن در جاده‌های ناهموار، حالت صحیح قرارگیری روی دوچرخه را یاد بگیرند. Himiway C1 اکنون قابل سفارش است. البته قیمت آن نیز نسبتاً بالا است و برای خرید آن باید ۸۰۰ دلار بپردازید.

عرضه‌ی C1، گامی انقلابی در مسیر تحول دوچرخه‌های کودکان است و دوچرخه‌هایی را که تا کنون تنها وسایل نقلیه‌ی معمولی بودند به محصولاتی هیجان‌انگیز و قدرتمند تبدیل می‌کند.

 
تماشاخانه
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار