۷ کمک هزینه ۱۰ هزار دلاری به پژوهشگران اصفهان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ 30 November 2023

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، در مراسم تکریم و بزرگداشت دانشمندان و محققان پر استناد استان اصفهان، گفت: به منظور حمایت از پژوهشگران، هفت کمک هزینه ۱۰ هزار دلاری، به هفت گروه و موضوع پژوهشی و تحقیقاتی در استان اصفهان، اختصاص داد.


حسین ربانی افزود: با هدف ارتقای علمی استان، سعی کرده ایم متخصصان و محققان مختلف را با ایجاد شبکه‌ها به یکدیگر نزدیک کنیم تا استان و کشور از نتایج کار مشترک آن‌ها بهره‌مند شوند.


او اضافه کرد: اگرچه زیرساخت‌های علمی و پژوهشی در استان موجود است، اما برخی از وجود این توانمندی‌ها و قابلیت‌ها بی‌اطلاعند که باید با ایجاد پیوند مناسب بین آن‌ها برای ارتقای آن‌ها تلاش کرد.

رییس بنیاد نخبگان اصفهان با بیان اینکه توسعه کشور در گروی ارتقای علم و فناوری است، گفت: مرجعیت علمی از دیگر موارد با اهمیت به شمار می‌رود که باید بیش از گذشته به آن توجه شود.


در این مراسم تفاهم نامه‌ای بین روسای هشت دانشگاه استان شامل علوم پزشکی، دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دانشگاه کاشان، دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و همچنین بنیاد نخبگان استان با هدف هم افزایی و افزایش فعالیت‌های میان رشته‌ای به امضا رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار