در مراسمی ۶۴۲ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ 05 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آیین اهدا ۶۴۲ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یادبود جهادگر آسمانی عباس دبیقی در قرارگاه محرومیت زدایی سپاه واقع در چنارستان سفلی، با مشارکت کمیته امداد و قرارگاه بسیج سازندگی و پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان و با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران کشور و مسئولان استانی برگزار شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت:اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت یکی از برنامه‌های اساسی کمیته امداد است.
وی تصریح کرد: در همین خصوص از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۹۷ سری جهیزیه با اعتبار ۴۱میلیاردتومان به زوج‌های تحت حمایت اهدا شده است.
مبشری ضمن قدردانی از سپاه فتح استان به خاطر مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد در زمینه محرومیت زدایی و یاری نیازمندان، افزود:در این مراسم نیز با مشارکت سپاه فتح استان ۶۴۲ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا شد.
وی بیان کرد: کمک به تحکیم و حفظ نهاد خانواده یکی از اهداف و رسالت‌های کمیته امداد است که از طریق کمک به ازدواج جوانان نیازمند انجام خواهد شد.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار