حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران اعلام کرد در راستای فعالسازی دیپلماسی اقتصادی و گردشگری هیات ۳۵ نفره تجاری- اقتصادی- گردشگری- اجتماعی ورزشی به ریاست آقای کولژانف کانات معاون استاندار استان مانگیستائو قزاقستان و آقای ماتایف رئیس مصلحت استان مانگیستائو از طریق فرودگاه ساری وارد مازندران میشوند.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱ 01 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:  

 

به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 71 پروژه تولیدی، زیربنایی و صنایع کشاورزی با 8 هزار و 323 میلیارد ریال اعتبار در بخش کشاورزی استان مازندران افتتاح، کلنگ زنی و به بهره‌برداری می رسد.

سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه شورای عالی مسکن مازندران در ساری گفت که در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، هم اکنون برخی از شهرستان‌های مازندران نسبت به تهیه زمین در شرایط مطلوبی قرار ندارند و مسئولان باید برای رفع این مشکل اهتمام بیشتری داشته باشند

 

هواشناسی مازندران درباره بارش برف، وزش باد نسبتاً شدید وکولاک برف از بامداد جمعه در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی استان هشدار داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران: ائمه جمعه و مسئولان در تحقق شعار سال و زمینه سازی مشارکت حداکثری در انتخابات نقشی موثر دارند.

تولید محتوا و مناظره‌های انتخاباتی داوطلبان مجلس با هدف کمک به انتخاب آگاهانه مردم در صدا و سیمای مازندران برگزار می‌شود.

زنگ انقلاب به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر ، همزمان با سراسر کشور در مدارس مازندران نواخته شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت:بیش از ۳۰۰ برنامه و عنوان برنامه شاخص ویژه کودک و نوجوان به مناسبت دهه فجر در استان برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: برای ارتقای بهره وری و تولید و رفع مشکل حرائم واحد‌های تولیدی، افزایش تراکم جایگزین گسترش بنا‌ها در سطح بشود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران: از ۱۱۷ پروژه توزیع برق مازندران در ایام الله دهه فجر بهره برداری می‌شود

عادل غلامی به عنوان مسئول استعدادیابی زیر ۱۸ سال فدراسیون والیبال معرفی شد

تیم حافظ ساری برای فرار از سقوط فردا به دنبال پیروزی مقابل مس سونگون است 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار