کد خبر: ۱۱۵۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸ 02 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، ششمین نشست شورای قضایی استان مازندران به میزبانی مرکز آموزشی سازمان زندان های شمال کشور برگزار شد. 

برگزاری نشست شورای قضایی استان مازندران  


بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان در این نشست با تبریک آغاز دهه مبارک فجر، افزود: سیاست های کلی توسعه دریامحور توسط مقام معظم رهبری به مسئولین کشور و متعاقب آن به دستگاه قضایی استان مازندران هم ابلاغ شده که در جلسه امروز نقش دادگستری استان درتوسعه فعالیت های اقتصادی دریامحور مورد بررسی و توجه قرار گرفت.
وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان برای انجام وظایف محوله در راستای اجرای این سیاست ها در حوزه دریا آمادگی کامل داشته و در این راستا اهتمام ویژه وتعامل مناسب با ارگان های مرتبط خواهد داشت.
رئیس کل دادگستری مازندران همچنین از ساماندهی پارکینگ های توقیفی استان در سال جاری خبر داد و گفت: از آغاز طرح تاکنون بیش از 8 هزار دستگاه اعم از خودرو و موتور سیکلت تعیین تکلیف شده و با برگزاری مزایده از پارکینگ های استان تخلیه شده است.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری تاکید کرد: برای اجرای این طرح تا پایان سال برنامه ریزی شده و این برنامه در سال آینده نیز با قوت و قدرت پیگیری خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: مقامات قضایی و ضابطان استان باید در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی اعم از موتور سیکلت و خودرو اقدام کنند تا با مشکل انباشت وسایل نقلیه ومشکلات مرتبط به آن مواجه نباشیم.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری همچنین با اشاره به این مطلب که تا کنون اقدامات شایسته ای در حوزه امور زندانیان انجام گرفته است، اظهار کرد: روسا، دادستان ها و همکاران قضایی با حضورمیدانی و بازدیدهای مستمر از زندان های استان و دیدار بی واسطه با مددجویان، در خصوص مواردی مانند احکام جایگزین حبس، پابند الکتروینک و نهادهای ارفاقی اهتمام ویژه داشته باشند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار