استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : ۸ هزار و ۶۵۰ نفر اعم از هیات اجرایی، بازرسی، نظارت و نیروی‌های انتظامات و امنیتی برگزارکننده‌ی فرآیند انتخابات در استان هستند.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ 26 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ استاندار ایلام اظهار داشت : در بحث انتخابات وزارت کشور و ستاد انتخابات وظیفه‌ی تسهیل‌گری دارند و باید بسترها را برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم کنند.

وی افزود : برای انتخابات پیش‌رو ۶۳۳ شعبه در نظرگرفته شده است که از این تعداد، ۴۴۶ شعبه ثابت و ۱۸۷ شعبه سیار و از مجموع ۶۳۳ شعبه ۳۴۴ شعبه شهری و ۲۸۹ شعبه روستایی است.

بهرام نیا ادامه داد : ساعت هشت صبح روز ۸ اسفندماه، آخرین مهلت انصراف نامزدهای مجلس شورای اسلامی است که باید به مراکز حوزه‌های انتخابیه مراجعه کنند و از این تاریخ و ساعت به بعد، هیچ‌گونه درخواستی از سوی نامزدها برای انصراف از ادامه‌ی رقابت‌های انتخاباتی پذیرفتنی نیست.

وی تاکید کرد :  امروز چشم دشمنان این نظام به نتیجه‌ی انتخابات در کشور دوخته شده است و دشمنان با استفاده از همه‌با توان و ظرفیت و صرف همه‌ی مخارج تبلیغاتی، از هیچ‌گونه تلاشی برای کاهش مشارکت دریغ نمی‌کنند و دوست‌داران و دل‌دادگان این نظام و انقلاب و جبهه‌ی مقاومت امیدوار هستند که انتخابات پرشور و باشکوه برگزار شود.

استاندار ایلام اظهار داشت : حضور در انتخابات تکلیف ملی و شرعی است و باید همه تسهیل‌گری کنیم که زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

وی خاطرنشان کرد : مهم‌ترین موضوع برای عوامل برگزاری انتخابات و نامزدها قانون‌مداری است و تخطی از قانون موجب ریزش آرا می‌شود و از روز شروع آغاز فرآیند تبلیغات، بهترین معیار، احترام به قانون و قانون مداری است./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار