مدیر کل تعزیرات حکومتی در گلستان با اشاره به ماه مبارک رمضان و تلاقی آن با ایام نوروز، گفت: بازرسان ما علاوه بر شیفت صبح در شیفت عصر یعنی بعد از افطار نیز به سطح شهر اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 19 March 2024

به گزارش تابناک گلستان، رضا قشلاقی ضمن بیان اینکه اداره کل تعزیرات حکومتی از اول اسفندماه طرح‌های نظارتی خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: فعالیت این طرح‌ها با مشارکت اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی و مرکز بهداشت آغاز شده و اکیپ‌های مشترک بازرسی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در سطح شهر اعزام می‌شوند.

وی از ابتدای اسفندماه تا امروز تعداد اکیپ‌های گشت مشترک را ۱۵۷ گروه اعلام کرد و گفت: در این مدت یک هزار و ۱۵۹ واحد مورد بازرسی قرار گرفته که ۵۳۰ واحد دارای تخلف شناسایی شده و ضمن تنظیم گزارش تخلف برای آن‌ها به شعب تعزیرات ارجاع داده شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در گلستان مجموع تعداد ارجاعات به شعب در کل استان را تاکنون ۲ هزار و ۵۷ فقره عنوان کرد و افزود: در این مدت از این تعداد یک هزار و ۸۶۶ فقره مورد رسیدگی قرار گرفته است.

قشلاقی با بیان اینکه طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ رسماً از ۱۵ اسفندماه آغاز شده است، گفت: ابلاغیه سازمان تعزیرات از ۱۵ اسفند ماه ابلاغ شده است، اما کار ما عملاً از اول اسفندماه شروع شده و تا ۲۱ فروردین ماه یعنی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در ایام تعطیلات نوروز نیز کشیک فعال داشته و همکاران به سطح شهر اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در گرگان چهار مقر شعبه سیار پیش بینی شده است، عنوان کرد: محل استقرار آن‌ها در فرمانداری، میدان شهرداری، میدان میوه و تره بار و نمایشگاه بهاره است که مردم در صورت بروز تخلف و تصمیم برای طرح شکایت می‌توانند به این واحد‌های سیار مراجعه کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در گلستان با اشاره به ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: همکاران و بازرسان ما علاوه بر شیفت صبح در شیفت عصر و بعد از افطار نیز به سطح شهر اعزام می‌شوند.

قشلاقی هدف از این طرح را نظارت و بازرسی از اماکنی دانست که در طی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بیشتر مورد توجه مردم قرار دارند و افزود: رستوران‌ها، هتل‌ها، اغذیه فروشی‌ها، آجیل و خشکبار، کیف و کفش، بازار میوه و تره بار، کارواش‌خا، خشکشویی‌ها و قالیشویی‌ها جز اولویت‌های ما برای بازرسی هستند.

وی در خصوص نحوه طرح شکایت توسط شهروندان، توضیح داد: شهروندان می‌توانند با تماس با «سامانه گویا ۱۳۵» شکایات و گزارش‌های خود را مطرح کرده که به محض ثبت توسط همکاران ما بررسی و نتیجه توسط پیامک به فرد اعلام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در گلستان در پایان و با تاکید بر اینکه هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد قطعا شاهد اثرات مثبت‌تری در زمینه بهبود ارائه خدمات هستیم، خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد حس می‌کنند اگر خودشان از تخلفات متضرر شدند باید آن را پیگیری کنند، اما اینطور نیست و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف نیز می‌توانند مراتب شکایات خود را اعلام کنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار