مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت : هر روز با توجه به تعداد صندلی های مورد نیاز برای مسافران، اتوبوس هم به همان میزان نیز تامین شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشته است.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰ 04 April 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ چشمه خاور بیان داشت : افرادی معدودی که هم اکنون در ترمینال شهدای ایلام هستند خواستار تهیه بلیط اتوبوس برای روز و یا روزهای بعد هستند که این موضوع برخلاف مصوبه انجام شده است و ما قادر به این اقدام نیستیم.

وی افزود : فروش بلیط اتوبوس از ساعت هشت صبح تا ۲ بعداز ظهر هر روز در محل ترمینال شهدای ایلام در دستور کار قرار دارد که بر اساس تعداد بلیط های به فروش رفته، اقدام به تامین اتوبوس برای بعدازظهر همان روز تا و بر اساس ساعت حرکت اتوبوس ها و شرکت های مسافربری مستقر در این ترمینال میشود.

چشمه خاور ادامه داد : اتوبوس ها در حال برگشت به ایلام هستند و باید به پایانه مسافری برسند تا ما بتوانیم کار فروش بلیط روز بعد را انجام دهیم و به محض ورود اتوبوس ها به ایلام، کار فروش بلیط در همان روز یعنی از ساعت هشت صبح تا ۱۴ انجام و هیچ مسافری بدون برای رفتن به مقصد معطل نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : با برنامه‌ریزی‌های حوزه حمل و نقل، ۱۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان استان اضافه شد و مشکل کمبود اتوبوس مرتفع شده است.

وی تاکید کرد : افرادی که برای تهیه بلیط با مشکل مواجه هستند می‌توانند به نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ترمینال شهدای شهرداری مراجعه یا با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار