این بخشی از جمله اعتراضی یک راننده اسنپ است که در واکنش به خودکشی‌ها بر روی شیشه عقب خودروی خود نوشته است.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴ 09 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، یکی از چالش‌های روز استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی، افزایش موارد اقدام به خودکشی است که انتقاداتی را هم متوجه مسئولین کرده است.
اما در خصوص این آسیب اجتماعی، خروجی مشخصی از طرف دستگاه‌های اجرایی خصوصا دستگاه‌های فرهنگی مشخص نیست.
در خصوص عوامل خودکشی موارد متعددی مطرح می‌شود، اما مجموعا این نکته روشن شده که دستگاه‌های دولتی و متولی نتوانسته اند عملکرد موفقی داشته باشند.
تصویر بالا نوشته‌ای بر یک پژو ۴۰۵ از طرف راننده این خودرو است که با جمله اعتراضی خطاب به افرادی که وضعیت آن‌ها می‌تواند در مسیر فکر کردن به خودکشی باشد، نوشته شده است که در واقع می‌توان آن را موثرتر از جلسات متعدد دستگاه‌های متولی موضوع خودکشی دانست.

فاتح فر جوان ۲۴ ساله‌ای است که این جمله را بر روی خودروی خود نوشته و در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک مبنی بر دلیل نوشتن این جمله می‌گوید که متاسفانه شاهدیم تعداد خودکشی‌ها زیاد شده و تصمیم گرفتم این جمله را بر روی شیشه عقب خودرو بنویسم.

این جوان که راننده اسنپ است و دارای زن و یک فرزند است ادامه می‌دهد که زندگی کردن نشانه مردی و مردانگی است و کسی که خودکشی می‌کند نمی‌تواند این صفت را داشته باشد.

به نظر شما آیا اگر مسئولین حداقل در حوزه فرهنگی می‌توانستند چنین رویه‌ای را پیگیری و اجرا کنند، نمی‌شد آمار خودکشی را کاهش داد؟ یا حداقل برنامه ریزی کاهش خودکشی را مردمی کرد؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار