شهردار مهران:
شهردار مهران گفت: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای فاز اول ابر پروژه بانوان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰ 15 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ جلال‌الدین محمدی شهردار مهران، در بازدید از محل احداث ابر پروژه پارک بانوان که کار احداث آن آغاز شده است، خواهان سرعت بخشیدن پروژه به واحد عمران و پیمانکار پروژه شد.

وی افزود: احداث پارک بانوان در نوع خود پروژه‌ای بزرگ در حوزه شهری در جهت افزایش سرانه فضای سبز و محیط تفریحی سرگرمی در سطح شهر مهران خواهد بود.

شهردار مهران، ادامه داد:این پروژه در ۳ فاز کاری احداث خواهد شد که فاز اول آن با اعتبار پیش‌بینی شده ۷۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در حال اجرایی شدن است که شامل زیرساخت پارک و تاسیسات خواهد بود.

محمدی خاطرنشان کرد: در این طرح امکاناتی نظیر تمهیدات ورزشی، زمین بازی کودکان، کافی‌شاپ، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، استخر بازی، آبنما موزیکال و نصب آلاچیق جهت حضور خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: ابر پروژه بزرگ پارک بانوان در شهر مهران جزو پروژه‌های مهم شهرداری مهران طی چند سال اخیر است که با تلاش‌ها و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر، فرماندار شهرستان و مسئولان استان به نتیجه رسید و اعتبار فاز اول آن اختصاص داده شد، که کار احداث فاز اول آن آغاز شده است و تا پایان سال کار اجرایی آن به پایان خواهد رسید./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار