کد خبر: ۱۱۶۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶ 15 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، حسن یزدانی از اول اردیبهشت به تشک کشتی برمی‌گردد

امید شایگان که به عنوان سرپرست تیم ملی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارد، درباره وضعیت فرنگی‌کاران کشورمان در بیشکک اظهار داشت: روز گذشته (26 فروردین) یک گروه از بچه‌ها صبح و یک گروه هم بعدازظهر تمرینات‌شان را دنبال کردند، قرعه‌کشی هم که انجام شد، یک مقدار قرعه 67 کیلوگرم دشوار بود و بقیه بچه‌ها با قرعه نسبتا مناسبی مواجه شدند. همه آماده و سرحال هستند و امیدواریم بهترین نتیجه کسب شود.
رئیس هیئت کشتی مازندران در پاسخ به این سوال که دارنده 9 مدال کشتی المپیک و جهان (حسن یزدانی) از چه زمانی قرار است استارت تمرینات کشتی‌اش را بزند، عنوان کرد: از اول اردیبهشت تمریناتش را شروع می‎کند. او در این مدت هنوز روی تشک نیامده، اما تمرینات بدنسازی‌اش را دنبال کرده است. پیش از عید خودم او را دیدم، بعد از آن هم با هم در تماس بودیم و قرار است از اول اردیبهشت روی تشک بیاید.
رئیس هیئت کشتی مازندران در پایان نیز به قهرمانی تیم ملی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب 5 طلا و 3 برنز اشاره کرد و گفت: از جمع 10 ملی‌پوش آزادکار اعزامی به قرقیزستان، 9 کشتی‌گیر مازندرانی بودند که 5 نفرشان طلا و دو نفر هم برنز گرفتند. یعنی 50 درصد طلاهای کشتی قهرمانی آسیا را مازندرانی‌ها گرفته‌اند.

  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار