توصیه دلسوزان به مدیر کل ارشاد البرز
خبرگزاری رسمی دولت در استان البرز نیز این اظهارات را پوشش داده و دقیقا همین بخش شبه‌انگیز را به عنوان تیتر استفاده و خبر خود را با این تیتر "کانون‌ها در آشتی نسل جوان با مساجد موثر هستند" شروع کرده است.
کد خبر: ۱۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱ 10 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز طی اظهار نظری به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اظهارات تامل‌برانگیزی را مطرح کرده است.
سید موسی حسینی کاشانی در این اظهارات که پرتال رسمی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی آن را منتشر کرده با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، گفته است: یکی از برکات انقلاب اسلامی فعالیت کانون‌های مساجد و شکل گیری آن است.
این مسئول با تامل بر محوریت مساجد در برنامه‌ریزی فرهنگی در راستای تقویت حوزه فرهنگ توضیح داد: امروز مساجد محور و خاستگاه فعالیت‌های فرهنگی است، از این رو سهم مطلوب و بسزایی در اثر بخشی در حوزه های تصمیم گیری فرهنگی در سطح کلان دارد.
وی با دانستن این نکته که محوریت فرهنگی مساجد با توجه به توان ظرفیت‌های جوانان یکی از موثرترین محورهای اثرگذار است، بیان کرد: مساجد محور فعالیت‌های فرهنگی است، و در این راستا ظرفیت عالی جوانان در تقویت و رونق این مرکز امری روشن است.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از این اظهار نظر، با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی با بهره‌مندی از معیارهای دینی و و تعهد ایمانی رونق بخش مساجد هستند، این کانون‌ها را در آشتی دادن نسل جوان با مساجد موثر خواند.
حسینی کاشانی به این نکته توجه نکرده است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، جوانان متدین و مسلمان ما با مساجد قهر نبوده و هرگز هم قهر نخواهند کرد.
متاسفانه خبرگزاری رسمی دولت در استان البرز نیز این اظهارات را پوشش داده و دقیقا همین بخش شبه‌انگیز را به عنوان تیتر خبر خود استفاده و خبر فوق را با این تیتر "کانون‌ها در آشتی نسل جوان با مساجد موثر هستند" شروع کرده است.
به طور قطع افرادی که سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز را از نزدیک می‌شناسند، در دیانت و اخلاص وی شک نمی‌کنند، اما چنین اظهاراتی از یک مدیر عالی‌رتبه دولتی قابل پذیرش نیست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار