کد خبر: ۱۲۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷ 06 November 2015

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز از برگزاری نشست مشترک با مسئولان باشگاه راه آهن در هفته آینده برای نهایی شدن انتقال این باشگاه به البرز خبر داد.

رضا گل محمدی در گفتگو با مهر، با تشریح روند انتقال باشگاه راه آهن به استان البرز گفت: کولیوند عضو هیئت مدیره باشگاه راه آهن چهارشنبه شب گذشته روی خط برنامه ورزشی سیمای البرز آمد و اعلام کرد با تصویب طرح انتقال باشگاه در هیئت مدیره جلسه مشترک باشگاه راه آهن و استان البرز برای قطعی کردن این انتقال در هفته آینده برگزار می شود.

وی افزود: ازسوی دیگر مدیرعامل باشگاه راه آهن نیز با ارسال نامه ای برای اداره کل ورزش وجوانان استان البرز خواستار اعلام هزینه های استفاده از امکانات سخت افزاری استان شده است.

گل محمدی با بیان اینکه آمدن باشگاه راه آهن به البرز را به فال نیک می گیریم گفت: معتقدم این اقدام برای هردو طرف منشاء اثرات مثبتی خواهد بود با این حال از این اتفاق ذوق رده نیستیم و علاقمندیم این اقدام مشترک در یک فضای شفاف و واقع گرایانه جلو برود.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرزتصریح کرد: البرز از حیث سخت افزاری و نرم افزاری امکانات خوبی دارد و می تواند سرویس دهی مناسبی به باشگاه راه آهن داشته باشد بنابراین فکر می کنم این همکاری مشترک نتایج خوبی در بردارد.

وی با بیان اینکه این اتفاق بازخورد خوبی در جامعه ورزش البرز داشته است گفت: نوع همکاری و علاقمندی طرفین برای یک همکاری موثر امیدها را برای رشد ورزش البرز دوچندان کرده است و این موضوع می تواند فضایی جدید در ورزش استان ایجاد کند.

وی در پایان افزود: مجموعه استان البرز تلاش می کند سرویس دهی مناسبی را به باشگاه راه آهن داشته باشد و در یک فضای عقلانی تمام نیازهای این باشگاه را در این استان جوان کشور رفع کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار