کد خبر: ۱۲۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 10 November 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: این استان از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه ورزش برخوردار بوده، اما هنوز به جایگاه واقعی خود دست‌نیافته است.

رضا گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: البرز اگر چه استانی تازه‌ تاسیس بوده و از بسیاری از امکانات ورزشی محروم است، اما به دلیل ویژگی‌ها و شرایط خاص، دارای استعدادهای بسیاری در این حوزه است.

وی افزود: البرز یکی از جوان‌ترین استان‌های کشور به شمار آمده و به دلیل مهاجرپذیر بودن، جوانان مستعد بسیاری دارد که در صورت برنامه‌ریزی صحیح و فراهم‌سازی امکانات می‌توانند در اکثر رشته‌ها حرف اول را بزنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: در حال حاضر در برخی از رشته‌های ورزشی مانند اسکی و ورزش‌های رزمی، البرز دارای قهرمانان ملی و جهانی بوده و حرف نخست را می‌زند.

گل‌محمدی حضور قهرمانان جهانی و المپیکی در رشته‌های کشتی و تکواندو را یکی از مهمترین ظرفیت‌های ورزشی استان البرز توصیف کرد و گفت: ظرفیت‌های ورزشی البرز بسیار زیاد است، اما متاسفانه هنوز به جایگاه واقعی و اصلی خود در ورزش دست پیدا نکرده است.

وی بیان داشت: برای تحقق این مهم، دولت برنامه‌ریزی خوبی در استان البرز داشته و در تلاش هستیم تا امکانات ورزشی این استان را افزایش دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز استفاده از ظرفیت باشگاه‌های معتبر را از جمله این برنامه‌ها دانست و گفت: متاسفانه حدود یک دهه قبل و با انتقال باشگاه سایپا به کرج، تلاش‌هایی در این زمینه انجام شد، اما به دلیل عدم برنامه‌ریزی مناسب و نبود یک قرارداد دوطرفه مطلوب، تجربه تلخی از این انتقال داشتیم.

گل‌محمدی تاکید کرد: پس از رفتن سایپا از البرز، در حال رایزنی برای انتقال باشگاه راه‌آهن به این استان هستیم که مقدمات کار به خوبی فراهم شده و استاندار البرز نیز دستورات لازم را صادر کرده است.

وی افزود: به طور قطع در مورد انتقال راه‌آهن به البرز، تجربه تلخ سایپا تکرار نخواهد شد و با همکاری، تعامل و همدلی میان مدیریت باشگاه راه‌آهن و مدیریت ارشد استان البرز، فرصت و ظرفیت بزرگی برای ورزش البرز فراهم خواهیم کرد تا جوانان این استان بتوانند بیش از گذشته استعدادهای خود را شکوفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار