خوشبختانه تابناک امروز در میان مردم جایگاه ویژه‌ای دارد و در استان البرز می‌تواند مشاوری صادق و امین برای مسئولان باشد.
کد خبر: ۱۲۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶ 11 November 2015
به گزارش تابناک – البرز: سید حمید طهایی عالی‌ترین نماینده دولت در استان البرز عصر امروز به همراه مدیران ارشد این استان از جمله سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، قباد نعمتی مدیر کل روابط عمومی استانداری البرز، علی اندرزگو مدیر کل حوزه استاندار، محمد طاهری معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و جمعی از اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی البرز از غرفه تابناک در نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.
در این بازدید حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشت.
در این بازدید مدیر روابط عمومی تابناک گزارش کاملی از روند تولید اخبار و گزارش‌های این رسانه را تشریح کرد.
محمد جواد جمالی طی سخنانی اظهار داشت: راه‌اندازی مراکز استان‌های تابناک به ویژه تابناک البرز از جمله برنامه‌های محوری این رسانه بوده و خوشبختانه امروز نتایج بسیار خوبی داشته است.
وی تصریح کرد: تابناک از جمله رسانه‌های تاثیرگذار در فضای رسانه‌ای کشور به شمار می‌آید و در مدت کوتاه راه‌اندازی و فعالیت تابناک البرز توانست جزو رسانه‌‌های پرمخاطب و اثربخش باشد.
مدیر روابط عمومی تابناک با تاکید بر اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی مناسبی میان مردم و مسئولان هستند،‌ گفت: تابناک البرز آمادگی دارد تا در راستای تحقق منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت همکاری لازم را با دستگاه‌های اجرایی در این استان داشته باشد.
جمالی بیان داشت: خوشبختانه تابناک امروز در میان مردم جایگاه ویژه‌ای دارد و در استان البرز می‌تواند مشاوری صادق و امین برای مسئولان باشد.
سید حمید طهایی استاندار البرز و هیئت همراه نیز ضمن بازدید از غرفه تابناک در نمایشگاه مطبوعات، از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه تقدیر کردند.








اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار