کد خبر: ۱۲۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳ 13 November 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: یکی از دلایل ضعف هیات های ورزشی در این سال ها عدم توجه به کارکرد ، کار تیمی و گروهی است.

رضا گل محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه در ورزش استان توجه چندانی به همکاری و کار گروهی نمی شود که این موضوع از دلایل مهم رشد ناکافی رشته های ورزشی به حساب می آید.

وی با اشاره به مجمع هیات هندبال استان البرز گفت: در این سال ها هندبال البرز اقتدار گذشته را نداشت که مهمترین ان عدم حمایت خانواده هندبال و انفرادی کار کردن رییس آن است.

گل محمدی بیان کرد: امیدوارم از این پس شرایطی ایجاد شود تا در فضایی توام با دوستی و همراهی رشته های ورزشی روز به روز استانداردهای لازم را به دست آورند و به لحاظ کمی و کیفی موفق تر عمل نمایند.

مدیر کل ورزش و جوانان در خصوص عدم حضور رییس فدراسیون هندبال در مجمع این هیات ، افزود: به دلیل اعزام تیم ملی هندبال به رقابتهای قهرمانی آسیا رئیس فدراسیون موفق به حضور نشد.

وی با ابراز خوشحالی از رقابتی که در انتخابات هیات هندبال البرز ایجاد شد ، گفت: به دور سوم کشیدن مجمع انتخابات هیات هندبال نشان از آزاد بودن فضای انتخابات است و از این موضوع خوشحال هستم.

ناصر فخاری با کسب آرای مورد نیاز ، برای چهار سال ریایست هیات هندبال استان البرز را بر عهده خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار