شهردار کرمانشاه از اتمام کار احداث و ساماندهی بلوار خلیج فارس و آغاز بهره برداری از آن در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۲۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 14 November 2015
شهردار کرمانشاه از اتمام کار احداث و ساماندهی بلوار خلیج فارس و آغاز بهره برداری از آن در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر عبدالرضا شعبانی با بیان اینکه بلوار خلیج فارس(منتهی به سراب قنبر) در رینگ جنوبی اتصال کمربندی شرقی شهر کرمانشاه به کمربندی غربی و کاهش بار ترافیکی خیابا‌ن‌های مجاور این دو کمربندی نقش بسزایی خواهد داشت، گفت: در فاز نخست این پروژه مسیری از میدان فردوسی تا میدان آزادگان برای کاهش بار ترافیکی خیابان شهید جعفری(کسری) در نظر گرفته شده است.

وی که به همراه جمعی از مدیران شهرداری از این پروژه  بازدید کرد، افزود: فاز دوم این طرح از خیابان سراب به خیابان ارتش ادامه پیدا می‌کند و بدین ترتیب کمربندی شرقی را به کمربندی غربی در شهر کرمانشاه متصل می‌کند.

وی با بیان اینکه با احداث رینگ جنوبی شرق به غرب از بار ترافیکی شهر کاسته می شود، خاطرنشان کرد: احداث این مسیر که تنها کریدور غرب به شرق است، آمد و رفت ساکنین شهرک های متخصصین، ژاندارمری و زیبا شهر 1 و 2 را تسهیل کرده و از این پس می توانند از مسیری غیر از خیابان شهید جعفری استفاده کنند.

شعبانی افزود: رینگ جنوبی شرق به غرب کرمانشاه از دانشگاه آزاد و مجتمع حضرت امام(ره)واقع در انتهای شهرک ژاندارمری آغاز و با اتصال شهرکهای تازه تاسیس ژاندارمری 2 ، شهرک زیبا شهر 1 و 2 و همچنین متخصصین به انتهای خیابان شهید مفتح (سراب)به پایان می رسد و مسیر از بن بست خارج می شود.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: پس از توافق با ارتش و آغاز پروژه بزرگراه امام حسن(ع) این کریدور به بزرگراه و فرودگاه امام (ره) متصل خواهدشد و باعث اتصال شریانهای شرقی و غربی شهر به همدیگر می شود که در کاهش بار ترافیکی شهر در مسیرهای غرب به شرق و برعکس نقش بسیار موثری خواهد داشت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار