کد خبر: ۱۲۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 15 November 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: نمی‌خواهیم مقابل مردم بدقول شویم، بهمن ماه سالن انقلاب کرج آماده بهره برداری خواهد شد.

رضا گل محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: به قولی که به مردم داده‌ایم پایبندیم و تلاش می‌کنیم سالن شش هزار نفری انقلاب کرج را تا بهمن ماه 95 آماده بهره‌برداری کنیم.

وی افزود: کار بسیار بزرگی در حال انجام است و با آماده شدن این سالن تحول چشمگیری در ورزش استان رخ خواهد داد و از همه کسانی که دراین پروژه تا به امروز زحمت کشیده‌‌اند قدردانی می‌کنم.

این مسئول گفت: احداث سالن شش هزار نفری تغییر شگرفی در ورزش استان خواهد گذاشت و علاوه بر بعد فنی، جایگاه زیرساختی ورزش استان را نیز افزایش خواهد داد.

گل محمدی تاکید کرد: با احداث و به بهره برداری رسیدن این مجموعه بزرگ از این پس به راحتی میزبانی بسیاری از رویدادهای کشوری و بین‌المللی نیز خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به روند تکمیل این پروژه یادآور شد: سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی باغستان کرج تا به امروز پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی داشته اما برای آن که در مقابل مردم نیز بدقول نشویم باید سرعت تکمیل را افزایش دهیم.

وی خود را نیز موظف به بازدید هفته‌ای از این مجموعه دانست و یادآور شد: به صورت تلفنی هر ساعت از روند آماده سازی این پروژه بزرگ و ملی با خبر می‌شوم اما قول می‌دهم از این پس هفته ای حداقل یکبار به صورت حضوری، از روند آماده سازی دیدن کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار