کد خبر: ۱۳۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 17 November 2015

در مراسمی از خبرنگاران رسانه های فعال استان البرز در حوزه ترویج ازدواج جوانان با اهداء لوح سپاس و هدایایی تقدیرشد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم عصر امروز سه شنبه در محل اداره کل ورزش وجوانان استان البرز برگزارشد و طی آن از خبرنگاران برخی خبرگزاری ها و نشریات مکتوب تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از مجتبی علی مردانی خبرنگار خبرگزاری مهر در استان البرز نیز به پاس انعکاس فعالیت های حوزه جوانان در هفته ازدواج و اهتمام به اطلاع رسانی شفاف در این بخش قدردانی به عمل آمد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز در این مراسم با بیان اینکه ترویج ازدواج آسان یک امر پسندیده و یک معروف محسوب می شود، گفت: این اقدام همکاران ما در حوزه فرهنگی وجوانان یک امر ارزشمند است و رسانه ها نیز با انعکاس آن به مردم نقشی کامل کننده و اثربخش دارند.

رضا گل محمدی افزود: درحوزه ازدواج جوانان کارهای خوب و موثری در حال اجراست و اگر این اقدامات منجر به حتی یک ازدواج شود اجری عظیم دارد.

وی تاکید کرد: در ترویج ازدواج آسان و آگاهی بخشی به خانواده ها برای حرکت جوانان به سوی یک ازدواج هوشیارانه رسانه ها بازویی توانا و کارگشا هستند و امیدوارم بتوانیم این وظیفه سنگین را بهتر از گذشته به انجام برسانیم.

معاون فرهنگی وامورجوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز نیز در این مراسم با بیان اینکه برنامه های خوبی در هفته ازدواج از سوی این معاونت صورت گرفت اظهار کرد: در اجرای این برنامه ها رسانه های گروهی استان همکاری بسیار خوبی داشتند وبه همین دلیل در مراسمی زحمات خبرنگاران را ارج نهادیم.

قدرت الله شمیرانی افزود: رسانه های گروهی مکمل کارهای فرهنگی ما در حوزه جوانان هستند و امیدوارم در سایه این تعامل خوب بتوانیم در حل مشکلات جوانان در بخش های مختلف موثر واقع شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار