پس از معرفی نامزدها، مراسم رای گیری انجام گرفت که خلیلی 3 رای، سمیه شاه شیزری 2 رای، صمدپور 4 رای و نرگس کشاورز 5 رای را بدست آوردند که بدین ترتیب و طبق قانون مجامع، صمدپور و کشاورز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.
کد خبر: ۱۴۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 09 December 2015
به گزارش تابناک – البرز: مجمع عمومی هیئت تیراندازی استان البرز با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، رفیع نیا نایب رئیس فدراسیون تیراندازی، نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل البرز، شفیع خانی مسئول امور استان های فدراسیون، محمدی رئیس اسبق هیئت، خلج مسئول حراست اداره کل، خشنودپور دبیر مجمع، منجیری سرپرست روابط عمومی و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.
 محمدرضا بزرگی، بلال خلیلی، سمیه شاه شیزری، علی اصغر صمدپور و نرگس کشاورز 5 کاندیدای احراز پست ریاست هیئت بودند که هر کدام به مدت 10 دقیقه به معرفی و ارائه ی برنامه های خود پرداختند.
 پس از معرفی کاندیدا، مراسم رای گیری انجام گرفت که بلال خلیلی 3 رای، سمیه شاه شیزری 2 رای، علی اصغر صمدپور 4 رای و نرگس کشاورز 5 رای را بدست آوردند که بدین ترتیب و طبق قانون مجامع، صمدپور و کشاورز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.
در مرحله ی دوم و پس از جمع آوری آرای اعضای مجمع، نرگس کشاورز با کسب 10 رای از مجموع 14 رای برای مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت تیراندازی استان البرز انتخاب شد.
رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز طی سخنانی در این جلسه کرد: تیر اندازی با توجه به ظرافت ها و ویژگی هایی که دارد یکی از حساس ترین و در عین حال غریب ترین رشته های ورزشی است که متاسفانه تاکنون آن طور که می بایست و شایسته بوده به آن پرداخته نشده اشت.
وی ادامه داد: این رشته با دارا بودن 45 مدال در المپیک یکی از 5 ورزش پر مدال محسوب می شود که این مسئله وظیفه ی ما و همه مسئولان ورزش را نسبت تیراندازی بیشتر می کند.
گل محمدی با اشاره به تاکیدات معصومان و بزرگان دین بر لزوم فراگیری تیراندازی گفت: یادگیری تیر اندازی و پرداختن به آن خصوصا برای مردم ما به عنوان یک کشور انقلابی که همیشه آماده دفاع از نظام اسلامی و مقدسات است، امری ضروری و لازم می باشد.
وی با بیان این که در این رشته باید نگاه ویژه ای به بخش بانوان داشت، افزود: رشته ی تیر اندازی به دلیل شرایط ویژه ای که دارد از جمله رشته هایی است که بانوان بدون محدودیت و با تمام توانایی می توانند در آن فعالیت کرده و موفق باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر نقش اعضای مجمع در رشد و توسعه هیئت خاطر نشان ساخت: رئیس منتخب به تنهایی و بدون کمک اعضا قادر نخواهد بود مسیر پیشرفت تیر اندازی را طی کند و اعضای مجمع می بایست در تمامی مسائل به هیئت کمک کنند.
وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم با تلاش همه ی زحمات کشان و علاقه مندان به این رشته،  تیر اندازی استان البرز و کل کشور به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار