کد خبر: ۱۴۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 13 December 2015


مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز گفت: انتقال باشگاه راه‌آهن به استان البرز قطعی نشده است.

رضا گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که در خصوص حضور باشگاه سایپا در استان البرز رخ داد و در نتیجه منجر به بازگشت این باشگاه به تهران شد، اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم برای اینکه یک باشگاه قدرتمند و ریشه‌دار در استان داشته باشیم، انجام شد.

وی افزود: متاسفانه باشگاه سایپا نتوانست از ظرفیت‌ها و استعدادهای استان البرز به خوبی استفاده کند و در نهایت نیز حضور این باشگاه در البرز به سود ورزش و جوانان ورزش‌دوست البرزی نبود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز بیان داشت: پس از بازگشت باشگاه سایپا به تهران، پیشنهادهایی مبنی بر حضور باشگاه‌های دیگر به البرز مطرح گردید که ما تاکید داشتیم که حضور باشگاه‌ها باید به صورتی باشد که منجر به توسعه ورزش البرز شود.

گل‌محمدی گفت: همان زمان باشگاه راه‌آهن درخواستی را برای انتقال به استان البرز مطرح کرد و جلسات خوبی در این زمینه برگزار کردیم و در نهایت استاندار البرز با این انتقال موافقت کرد.

وی افزود: در جلساتی که با مدیریت وقت و اعضای هیئت‌ مدیره باشگاه راه‌آهن داشتیم، تمام ظرفیت‌های استان البرز مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به آنها پیشنهاد دادیم که می‌توانند از امکانات ورزشگاه انقلاب کرج برای برگزاری دیدارهای تیم فوتبال خود در لیگ برتر استفاده کرده و حتی اعلام کردیم که آمادگی واگذاری زمین‌های چمن دوم و سوم این ورزشگاه برای تمرینات باشگاه راه آهن را داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: همچنین تاکید داشتیم که آمادگی لازم برای همکاری با باشگاه راه‌آهن برای توسعه ورزش البرز را داریم و حال باید مدیریت و مالکان این باشگاه تصمیم نهایی را بگیرند.

گل‌محمدی با بیان اینکه انتقال باشگاه راه‌آهن به البرز نهایی و قطعی نشده است، گفت: آنها ابراز تمایل برای این انتقال کردند و ما نیز آمادگی خود را اعلام کردیم، حال باید مدیریت باشگاه تصمیم نهایی را بگیرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم در هفته‌های آتی نتیجه این انتقال به طور قطعی مشخص شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار