کد خبر: ۱۴۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 14 December 2015


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: جایگاه هیئت‌های ورزشی در استان البرز ارتقا یابد.

رضا گل محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ارتقای هیئت‌های ورزشی در استان البرز یکی از نیازهایی است که باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: فعال شدن هیئت‌های ورزشی در استان البرز به توسعه ورزش در این استان کمک شایانی می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تأکید کرد: البته با تلاش‌های صورت گرفته امروز شاهد توسعه هیئت‌های ورزشی در این استان هستیم و لازم است تا رشد این هیئت‌ها را نیز شتاب بیشتری بدهیم.

گل محمدی با بیان اینکه دوستداران و قهرمانان ورزشی بسیاری در استان البرز فعال هستند، گفت: با توسعه امکانات و تجهیزات ورزشی در این استان می توانیم مسیر پرورش و تربیت ورزشکاران را در این استان بیش از پیش کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به رشته تیراندازی در این استان اشاره کرد و گفت: رشته تیراندازی یکی از رشته‌های پرمخاطب در این استان است که تاکنون توانسته مدال‌های بسیاری را کسب کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: هر چند که این رشته ورزشی تاکنون نتوانسته جایگاه خود را پیدا کند اما با توجه به ظرافت‌هایی که دارد دوستداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

وی با بیان این که در این رشته باید نگاه ویژه‌ای به بخش بانوان داشت، افزود: رشته تیراندازی به دلیل شرایط ویژه‌ای که دارد از جمله رشته‌هایی است که بانوان بدون محدودیت و با تمام توانایی می‌توانند در آن فعالیت کرده و موفق باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار