رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب گفت: اورژانس این بیمارستان شلوغ ترین اورژانس استان است.
کد خبر: ۱۴۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 14 December 2015
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب گفت: اورژانس این بیمارستان شلوغ ترین اورژانس استان است.

دکتر ایلخان رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کل خدمات درمانی حتی هزینه اعزام با آمبولانس برای بیماران تصادفی رایگان است.

وی گفت: 52 درصد اعزام ها در سال گذشته در باره نورولوژی (داخلی مغز و اعصاب) و نوروسرجری(عمل جراحی مغز) بوده که با آمدن متخصص مغز و اعصاب، انتظار می رود اعزام ها کاهش زیادی پیدا کند اما مشکل نداشتن متخصص نوروسرجری و زیرساخت های اتاق عمل کماکان وجود دارد.

وی اظهار داشت: هم اکنون میزان هزینه های پرداختی در اجرای طرح تحول سلامت برای شهرنشین ها شش درصد و روستاییان سه درصد است؛ همچنین هیچ گونه تجهیزات و دارویی توسط همراه بیمار خریداری نمی شود و همه وسایل مورد نیاز توسط بیمارستان تهیه می شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد همچنین در باره خدمات درمانی ارائه شده در این شهرستان بیان داشت: رتبه اول استان در کاهش سزارین در سال گذشته هم مربوط به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد بوده است.

رضایی افزود: طی یک سال گذشته اقدامات خوبی هم در زمینه توسعه بخش مراقبت ویژه نوزادان (NTCU)، بهسازی ICU و بخش های مردان و زنان، رختشویخانه و ایجاد انبار مرکزی و دارویی بیمارستان انجام شده است.

وی از خرید یک دستگاه سونوگرافی و استقرار آن در درمانگاه بیمارستان هم خبر داد و گفت: در این مرکز متخصص رادیولوژی هر روز صبح و عصر حتی در روزهای جمعه اقدام به سونوگرافی بیماران با تعرفه دولتی می کند.

رضایی همچنین گفت: طی 2 هفته گذشته متخصصانی در رشته های سونوگرافی، مغز و اعصاب، جراحی، زنان و زایمان، اورولوژی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی و چشم در بیمارستان جذب شده اند.

وی در پایان گفت: همچنین برای اولین بار در شهرستان اسلام آباد، سه متخصص طب اورژانس جذب شده که یک تحول در مسیر درمان بیماران اورژانسی می باشد.

اسلام آباد غرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری غرب کرمانشاه می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار