کد خبر: ۱۴۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 20 December 2015


مشاور فرماندار کرج در امور بانوان و خانواده از راه‌اندازی بخش اخبار بانوان شهرستان کرج در پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، آرزو مظفری اظهار داشت: با توجه به ضرورت اطلاع‌رسانی درباره اخبار بانوان شهرستان کرج، با همکاری مشاورین امور بانوان و خانواده ادارات سطح شهرستان کرج، مقرر شد تا در پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، بخشی برای اخبار بانوان در نظر گرفته شود تا مشاورین امور بانوان ادارات با دریافت نام کاربری و گذرواژه، امکان درج اخبار حوزه بانوان در این پایگاه اطلاع‌رسانی را داشته باشند.

وی افزود: اخبار بانوان می‌تواند در دو بخش فعالیت بانوان کارمند ادارات، برنامه‌ها و طرح‌های اجرا شده در حوزه درون سازمانی ادارات و همچنین بخش فعالیت‌های برون‌سازمانی ادارات نظیر اقدامات انجام شده برای توسعه ورزش، هنر، آموزش و توانمند سازی و اطلاع‌رسانی برگزاری همایش ها و دوره‌های آموزشی برای عموم باشد.

وی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی درباره موفقیت‌های بانوان کلانشهر کرج در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و سیاسی، شناسایی تشکل‌های فعال مردمی و سازمان‌های مردم نهاد فعال در عرصه توانمند سازی بانوان و همچنین معرفی بانوان موفق در عرصه‌های مختلف، می‌تواند نقش موثری در گسترش فعالیت بانوان داشته باشد.

مشاور فرماندار کرج افزود: تعامل میان ادارات فعال در سطح شهرستان، می‌تواند سبب شود تا از ظرفیت‌ها و امکانات یکدیگر اطلاع یافته و برای اجرای برنامه‌های مشترک برنامه‌ریزی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار