کد خبر: ۱۴۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 22 December 2015


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: سومین دوره جشنواره ورزش محلات در البرز برگزار می‌شود.

رضا گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: براساس تمهیدات اندیشیده شده سومین دوره جشنواره ورزش محلات در استان البرز 20 دی‌ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در سومین دوره برگزاری این جشنواره 16 رشته ورزشی محلات فعال هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این دوره از نیازمند مشارکت‌های مردمی بوده و پیش‌بینی می‌کنیم در این دوره از مسابقات 20 هزار نفر از مردم البرز حضور داشته باشند.

گل‌محمدی تأکید کرد: یکی از مهمترین اهداف این اداره کل ارتقا و تقویت ورزش محلات است که این امر می‌تواند در توسعه سلامت جامعه شهری موثر باشد.

وی ادامه داد: توسعه روحیه نشاط و شادابی در بین مردم از مهمترین مقوله‌هایی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه ورزش است که با شناسایی این ظرفیت‌ها و استفاده درست از آنها می‌توانیم شاهد پیشرفت و توسعه ورزش در استان البرز باشیم.

وی در ادامه سخنان خود بر احداث جاده تندرستی در استان البرز تأکید کرد و بیان داشت: تحقق این مهم از سوی شهرداری نیز می‌تواند سهم اساسی را در ارتقای روحیه نشاط و شادابی در بین مردم داشته باشد.

گل‌محمدی هویت بخشی به محلات را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: هویت‌بخشی به محلات و پرورش استعدادهای ورزشی در آن بسیار کارآمد بوده و گنجینه ارزشمندی برای شهر محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار