کد خبر: ۱۴۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 22 December 2015


مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز گفت: در دیدار با استاندار البرز تشکیل کمیته حمایت ازقهرمانان ورزشی البرز را نهایی می کنیم.

رضا گل محمدی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: روز پنج شنبه هفته جاری قهرمانان مدال آور شاخص البرز دیداری با استاندار البرز خواهند داشت و در این نشست مطالبات و خواسته های خود را با نماینده عالی دولت در استان در میان خواهند گذاشت.

وی افزود: همچنین در این دیدار تقدیری از مدال آوران ورزش البرز نیز به انجام می رسد تا انگیزه ای برای ورزشکاران نخبه استان البرز باشد.

گل محمدی با بیان اینکه موضوع تشکیل کمیته حمایت از قهرمانان ورزشی استان البرز هم در این نشست مطرح می شود گفت: چند ماهی است پیگیر شکل گیری این کمیته و ساز و کار اجرایی آن هستیم و در نشست با استاندار گزارشی از اقدامات صورت گرفته و اهداف آینده را ارائه می کنیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز تصریح کرد: حمایت از مدال آوران ورزش استان اعم از بدرقه، استقبال و تدوین بسته های تشویقی برای مدال آوران مسابقات آسیایی ، جهانی و المپیک در شرح وظایف این کمیته دیده شده است.

وی توجه استاندار البرز به موضوع ورزشکاران را به فال نیک گرفت و گفت: البرز استان قهرمان پروری است و برای حمایت از چهره های نخبه آن مشارکت مسئولان ارشد استان یک ضرورت است.

وی در پایان افزود: این نشست قرار بود در پایان شش ماه اول سال برگزار شود اما با توجه به در پیش بودن ماه های محرم و صفر و مشغله استاندار در این تاریخ برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار