کد خبر: ۱۵۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 26 December 2015


موفق ترین ورزشکاران استان البرز روز شنبه در نشستی با حضور استاندار تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، این نشست که در استانداری البرز برگزار شد، از 12 ورزشکار رشته های جانبازان و معلولان ، تکواندو ، کشتی ، ووشو ، فوتسال ، فوتبال و اسکی روی چمن تجلیل به عمل آمد.

استاندار البرز در این نشست با اشاره به آن که تمام تلاش مجموعه استان حمایت از قهرمانان است،افزود: خوشحالم توفیقی حاصل شد تا در جمع مربیان ، اساتید و ورزشکاران و قهرمانان حضور پیدا کنم.

سید حمید طهایی با بیان آن که امیدوارم ورزشکاران در تمام ابعاد زندگی زیستی قهرمان باشند،گفت: به عنوان یک شهروند وظیفه دارم از تلاش های شما که باعث به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی و جهانی شده اید تشکر و قدردانی کنم.

استاندار البرز با اشاره به ان که تلاش می کنند در کنار ورزشکاران و قهرمانان باشند ، یادآور شد: شاید نتوانیم ورزشکاران را به لحاظ مالی مورد حمایت قرار دهیم اما تلاش می کنیم هر چند کوچک حتی با دادن یک شاخه گل در کنار این عزیزان حضور داشته باشیم.

طهایی با اشاره به تعداد زیاد قهرمان در استان البرز گفت: این از مواهب استان البرز است که تعداد بالایی قهرمان دارد.

وی بیان کرد: به گفته مدیر کل ورزش و جوانان در استان البرز هر 15 روز یکبار شاهد موفقیت یکی از ورزشکاران در رقابتهای بین المللی و جهانی هستیم و این در حالی است که برخی استان ها شاید سالی چند مدال کسب کنند.

استاندار البرز گفت: تلاش می کنیم در چارچوب قانون از افتخارآفرینی و تلاش های قهرمانان تقدیر کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این نشست گفت: کاستی ها در موضوع حمایت از قهرمانان بسیار است و امروز ورزشکارن با مطرح نکردن دوباره این ضعف ها نجیب بودن خودشان را به اثبات رساندند.

رضا گل محمدی افزود: با تمام اقدامات انجام شده هنوز ضعف های بسیاری در ورزش وجود دارد که امیدوارم با حمایت و همدلی مجموعه استان شاهد رفع آن باشیم.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما حمایت از ورزشکاران و قهرمانانان است که امدیوارم با تصویب طرح حمایت از قهرمانان استان در شورای عالی ورزش در این جهت گام برداریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز با اعلام آن که قرار است ورزشکارانی که سهمیه المپیک 2016 برزیل را کسب کرده اند حمایت شوند، افزود: به چند ورزشکاری که شانس حضور در المپیک را دارند از سه میلیون تومان تا هشت میلیون تومان کمک خواهیم نمود.

با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از ورزشکاران حاضر در این نشست تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار