کد خبر: ۱۵۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 05 January 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: منتخبین طرح استعدادیابی به طور جدی حمایت خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، رضا گل‌محمدی اظهار کرد: طرح بزرگ استعدادیابی در استان البرز آغاز شده است که این مهم با کمک ادارات کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان البرز در حال اجرا است.

وی ادامه داد:‌ تاکنون بیش از 13 هزار دانش‌آموز تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند که با غربالگری‌های صورت گرفته، این تعداد اکنون به 1100 نفر در 10 رشته ورزشی رسیده است.

گل‌محمدی با قدردانی از والدین منتخبین گفت: قطعا زحمت اصلی حمایت و هموار کردن مسیر رشد و پیشرفت این استعدادها بر عهده والدین و خانواده‌ها است که حضور این جمعیت در گردهمایی امروز نشان از توجه و جدیت والدین در این امر دارد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون این طرح 1 میلیارد تومان هزینه برداشته که امیدواریم با توجه به حمایت استانداری، در مباحث مربوط به ادامه طرح با مشکل اعتباری و مالی روبه‌رو نشویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه تا این جای کار تنها مرحله شناسایی بوده و کار اصلی ما از این پس آغاز می‌شود، گفت: به ثمر نشستن طرح استعدادیابی کاری زمان‌بر است که در مراحل ابتدایی حداقل 3 سال و حداکثر 5 سال زمان نیاز خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار